تایلند

ساحل توبکاک تایلند

ساحل توبکاک تایلند

ساحل توبکاک تایلند ساحلی خلوت و آرام با ماسه های طلایی می باشد که یکی از سواحل شبه جزیره کرابی محسوب می شود. این ساحل به طول 2 کیلومتر از بهترین مقاصد توریستی منطقه کرابی به حساب می آید. که هم برای کسانی که به دنبال یک جای دنج و خولت هستند جای ایده آلی است و هم برای افراد دوستدار هیجان و ماجراجویی جای مناسبی است. از مهمترین فعالیت هایی که می توان در این ساحل انجام داد می توان به شنا، غوصی، کایاک سواری و پیاده روی اشاره نمود. در ضمن اقامتگاه های تفریحی توبکاک کلا از لوکس ترین و مجهزترین اقامتگاه های کرابی نیز محسوب می شوند.

خود شبه جزیره کرابی به عنوان ساحل غربی جنوب تایلند محسوب می شود و از محبوب ترین مقاصد گردشگران خارجی قلمداد می شود. شبه جزیره ای متشکل از سواحل مختلف که برخی از آنها مثل ساحل رایلی و جزایر فی فی جزء شلوغ ترین سواحل تایلند نیز محسوب می شوند. این سبه جزیره بهترین جا برای استراحت، تفریح و سرگرمی و انجام همه نوع ورزش آبی هم محسوب می شود. با ما در مجموعه سفیران سفر همراه باشید تا با جاذبه های مهیج سفر به تایلند 2024 بیشتر آشنا شوید.

درباره ساحل توبکاک؛ ساحل ماسه طلایی تایلند

ساحل توبکاک Tubkaek Beach یکی از دنج ترین و زیباترین سواحل جزیره کرابی تایلند و از مهمترین مقاصد گردشگری آن محسوب می شود. پس به لحاظ موقعیتی، این ساحل در منطقه جدا افتاده ای در استان کرابی قرار دارد. این ساحل 2 کیلومتری که به ساحل ماسه طلایی معروف است میزبان یکسری اقامتگاه های تفریحی لاکچری است. نه تنها از این ساحل چشم اندازهایی از جزیره  هونگ و جزایر کو یائو نوی دیده می شود بلکه توبکاک همچنین دارای یک پارک ملی به عنوان حیات خلوتش است. توبکاک نه تنها محل ایده آلی برای استراحت یا انجام تفریحات آبی مفرح است بلکه همچنین جای مناسبی برای ماجراجویانی است که مایل به پیاده روی و دیدن قله اژدها یا Dragon Crest هستند.

درباره ساحل توبکاک؛ ساحل ماسه طلایی تایلند

دلایل بازدید از ساحل توبکاک تایلند

ساحل توبکاک از جمله سواحل آرام و زیبای جزیره کرابی است. ولی با این حال در مقایسه با سواحل دیگر کرابی از شهرت و محبوبیت آنچنانی نیز برخوردار نیست. شاید یکی از دلایل اصلی خلوت بودن این ساحل نیز همین امر است. بازدید از این ساحل نیز به چند دلیل به گردشگران توصیه می شود:

  • ساحل ماسه طلایی با آب های تمیز
  • امکان انجام همه نوع تفریحات آبی
  • امکان پیاده روی در منطقه جنگلی محافظت شده
  • صعود به قله اژدها
  • وجود هتل ها و رستوران های لوکس
  • بارهای مختلف کنار ساحلی
  • خلوتی و آرامش ساحل
  • چشم اندازهای خیره کننده از غروب آفتاب و غیره

دلایل بازدید از ساحل توبکاک تایلند

ساحل توبکاک از سواحل خلوت تایلند!

در ساحل توبکاک می توان یک ساحل تقریبا خالی بدون قایق های پهلو گرفته را دید. ضمنا اگر در این ساحل باشید می توانید چشم اندازهای زیبایی از جزایر پاک بیا و جزیره هونگ را ببینید. پس در واقع ساحل توبکاک بهترین گزینه برای گردشگرانی است که به دنبال یک ساحل خلوت و آرام به جای سواحل شلوغی مثل ساحل آو نانگ و رایلی در جزیره کرابی هستند.

ساحل توبکاک از سواحل خلوت

اگر گشنه هستید می توانید ناهار یا شام را در رستوران هتل های لاکچری ساحل توبکاک میل کنید. رستوران هایی که با انواع غذاهای دریایی خوشمزه تایلندی از گردشگران پذیرایی می کنند. جالب است بدانید که هر اقامتگاه تفریحی در ساحل توبکاک تایلند دارای ساحل خصوصی خودش است و از همین رو نیز آب این ساحل همواره تمیز و شفاف به نظر می رسد. همین تمیزی آب به علاوه عمق پایین ساحل شرایط ایده آلی برای شنای کودکان فراهم کرده است. منتها با کمی جزر و مد بیشتر ساحل محدود تر شده و همین امر شرایط خوبی برای کایاک سواری در این ساحل فراهم می کند. علاوه بر این کافه هایی نیز در اطراف همین ساحل وجود دارد که انواع نوشیدنی های خنک را برای توریست ها رزرو می کنند.

رستوران هتل های لاکچری ساحل توبکاک

در بخش شمالی ساحل توبکاک نیز شما به یک منطقه محافظت شده جنگلی وارد می شوید. در اینجا می توان درختان پر پشت زیادی را دید که مثل یک سایه بان عمل می کنند. بنابراین این بخش از ساحل نیز جای ایده آلی برای استراحت بعد از ظهری در ساحل توبکاک است.

ساحل توبکاک از سواحل خلوت تایلند

تفریحات ساحل توبکاک تایلند

در کنار استراحت و لذت بردن از زیبایی های ساحل توبکاک همچنین در ین ساحل می توان به برخی از فعالیت های تفریحی نیز پرداخت. بخش غربی این ساحل یکی از بهترین جاها برای تماشای غروب تایلندی زیباست. بهترین نقطه هم برای دیدن منظره غروب اقامتگاه غروب توبکاک Tup Kaek Sunset resort است. اگر مایلید کمی در آب های ساحل توبکاک تایلند سیاحت کنید هم کایاک سواری بهترین گزینه برای شماست. ضمنا غواصی اسنورکل نیز برای دوستداران غواصی در این ساحل فراهم است.

تفریحات ساحل توبکاک

اما اگر از آندسته افرادی هستید که عاشق هیجان هستند پس پیاده روی در جاده طبیعت کائو نگون ناک توصیه می شود. با اینکه این پیاده روی حدود 1.5 ساعت طول می کشد و کمی خسته کننده به نظر می رسد ولی دیدن چشم اندازهای زیبا از طبیعت منطقه ارزش این خستگی را دارد.

تفریحات ساحل توبکاک تایلند

تورهای راهنمای ساحل توبکاک

برای گردشگران خارجی که اولین بار است که به ساحل توبکاک قدم می گذارند، بهترین روش برای بازدید از این ساحل رزرو تورهای راهنماست. آنها در قالب همین تورها علاوه بر دیدن خود ساحل توبکاک و زیبایی های آن همچنین می توانند از دیگر جاذبه های توریستی در طول مسیر هم دیدن کنند. در زیر به برخی از تورهای ساحل توبکاک تایلند اشاره می شود:

تور کرابی: تور غروب 7 جزیره همراه با شام و اسنورکلینگ (غواصی) که یک تور گروهی بوده و به مدت 7 ساعت برگزار می شود. در ضمن هزینه رزرو این تور نیز برای هر گردشگر از €36.02 (یورو) شروع می شود.

تور غروب 7 جزیره همراه با شام و اسنورکلینگ

تور کرابی: برکه زمردی، دریاچه آبی و معبد غار ببر که به مدت 9 تا 9.5 ساعت به طول می انجامد و هزینه رزرو این تور برای هر گردشگر از €51.12 (یورو) شروع می شود.

برکه زمردی، دریاچه آبی و معبد غار ببر

تور 4 جزیره کرابی با قایق دم دراز که کلا 6.5 ساعت نیز طول کشیده و هزینه رزرو آن هم از €27.67 (یورو) است.

تور 4 جزیره کرابی با قایق دم دراز

تور کرابی: تور اسنورکل 7 جزیره به همراه شام که یک تور گروه کوچک بوده و به مدت کلا 6 ساعت طول می کشد. هزینه رزرو این تور برای هر نفر نیز از €33.93 (یورو) شروع می شود.

هتل های اطراف ساحل توبکاک تایلند

در نزدیکی ساحل توبکاک تایلند در حدود 11 هتل وجود دارد که در بین آنها می توان از هتل 1 ستاره تا 5 ستاره را یافت. مسلما هر چه درجه هتلی بالاتر باشد هزینه اقامت در آن هتل نیز بالاست. برای اطلاع از این هتل ها و سطح قیمت آنها به جدول زیر توجه کنید:

هتل درجه قیمت اقامت شبانه به دلار
اقامتگاه بوتیک توبکاک کرابی 5 ستاره 393$
بانیان  تری کرابی 5 ستاره 662$
اقامتگاه ساحل غروب توبکاک 3 ستاره 107$
اقامتگاه ساحل آنیاوی توبکاک 4.5 ستاره 161$
آماری وگو کرابی 5 ستاره 277$
اقامتگاه کرابی هوم 3 ستاره 89$
هتل بان توبکاک 2 ستاره 51$
کوم کاچانان
اقامتگاه چاناپا 5 ستاره 140$
مسافرخانه کشور قورباغه و گربه ماهی کرابی 4 ستاره
اقامتگاه بوتیک توبکاک کرابی 5 ستاره 393$

اقامتگاه ساحل غروب توبکاک تایلند

این اقامتگاه درست در امتداد ساحل توبکاک در جزیره کرابی تایلند قرار دارد که از غار پرا نانگ نیز حدود 8.7 مایلی فاصله دارد. ضمنا این اقامتگاه در فاصله 16 مایلی از فرودگاه کرابی واقع شده است. این اقامتگاه علا.ه بر فذاهم کردن چشم اندازی بسیار زیبا و دلپذیر از ساحل توبکاک تایلند همچنین بهترین امکانات رفاهی را برای گردشگران فراهم می کند. از جمله امکانات این اقامتگاه ساحلی نیز می توان به استخر شنا رو باز، رستوران با انواع غذاهای دریایی، اتاق های سبک کلبه ای تروپیکال، مینی بار، تلویزیون، حمام های خصوصی و انواع لوازم و مبلمان اشاره نمود.

اقامتگاه ساحل غروب توبکاک تایلند

نحوه دسترسی به ساحل توبکاک تایلند

ساحل توبکاک در حاشیه غربی جزیره کرابی قرار داشته و از آو نانگ نوپارات تارا به این ساحل با خودرو در حدود نیم ساعتی راه است. از خود شهر کرابی تا این ساحل نیز حدود 40 دقیقه و از فرودگاه کرابی نیز حدود 50 دقیقه ای طول می کشد. تنها نوع حمل و نقلی در دسترس برای رسیدن به این ساحل تایلندی نیز تاکسی، خودرو شخصی و یا موتورسیکلت است. لازم به ذکر است که مسافت شهر بانگوک تا ساحل توبکاک با خودرو نیز در حدود 800 کیلومتر است که طی این مسافت نیز در حدود 11 ساعت و 30 دقیقه زمان می برد. خدمات مسافرتی و گردشگری مجموعه سفیران سروش سعادت شامل طیف گسترده ای از خدمات مثل درخواست ویزای سفر، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا اقامتگاه، رزرو تورهای مسافرتی و غیره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *