استرالیا

ساحل بوندی در استرالیا

ساحل بوندی در استرالیا

ساحل بوندی در استرالیا یکی از معروفترین و پر بازدیدترین سواحل این کشور می باشد. اما دلایل زیادی برای اینهمه شهرت وجود دارد. جدا از نوار ساحلی بسیار دنج و و زیبا این ساحل همچنین دارای کافه ها، رستوران ها و فروشگاه های مختلفی است که در خدمت گردشگران داخلی و خارجی است. از مهمترین تفریحات گردشگران خارجی در ساحل بوندی نیز می توان به شنا در استخر بوندی آیسبرگس، موج سواری در منطقه امن ساحلی، پیاده روی ماجراجویانه در مسیر بوندی تا کوگی و غیره اشاره نمود. استرالیا مقصد بسیار جذابی برای گردشگران اهل هیجان و ماجراجویی است! پس در صورت نیاز به مشاوره جهت اخذ ویزای توریستی کشور استرالیا (سابکلاس 600)، شما می توانید با مجموعه سفیران سفر در تماس باشید.

درباره ساحل بوندی در استرالیا چه می دانید؟

ساحل بوندی Bondi Beach ساحل بسیار معروف و نام حومه ساحلی شهر سیدنی در ایالت نیو ساوت والس استرالیا می باشد. این ساحل در 7 کیلومتری شرق منطقه تجاری سیدنی در بخش دولت محلی شورای واورلی در جومه های شرقی قرار دارد. جمعیت این منطقه از سیدنی استرالیا در حدود 11656 نفر می باشد. کلا بوندی، بوندی شمالی و تقاطع بوندی حومه های مجاور می باشند. اما عمده شهرت و محبوبیت ساحل بوندی در استرالیا به صنعت گردشگری آن می باشد. تصویر هوایی زیبا از ساحل بوندی استرالیا را در زیر مشاهده می کنید:

درباره ساحل بوندی در استرالیا

کلا ساحل بوندی در حدود 1 کیلومتر طول دارد و هر ساله گردشگران زیادی برای انجام انواع تفریحات و ورزش های آبی و استراحت آخر هفته ونیز شرکت در انواع جشن ها و فستیوال ها به این نقطه از استرالیا می آیند. این ساحل با وجود تور کوسه زیرآبی نیز تا حدود زیادی اما نه 100% ایمن سازی شده است. چراکه تور کوسه کل ساحل را پوشش نمی دهد. از بهترین تفریحات و ورزش های گردشگران در این ساحل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • شنا
  • موج سواری
  • پیاده روی
  • والیبال ساحلی
  • فوتبال ساحلی

امکانات تفریحی در کنار ساحل بوندی در استرالیا

امکانات تفریحی در کنار ساحل بوندی در استرالیا

یکی از تفریحات معروف گردشگران و بازدیدکنندگان خارجی در ساحل بوندی شنا و موج سواری در سواحل مواج این منطقه از استرالیا می باشد. در واقع روزی نیست که در کنار ساحل بوندی در استرالیا شناگران، موج سواران و عکاسان حضور نداشته باشند. چرا که اصلا هیجان و ماجراجویی بخشی از شهرت ساحل بوندی استرالیاست.

علاوه بر امکانات موج سواری بوندی همچنین استخر شنای کنار ساحلی معروف به بوندی آیسبرگس دارد که هم برای شناگران حرفه ای و هم شناگران آماتور مناسب است. نمایی از استخر بوندی آیبیرگس را در کنار سواحل زیبا مشاهده می کنید:

استخر شنای کنار ساحلی معروف به بوندی آیسبرگس

علاوه بر این مسیر پیاده روی ساحلی بوندی تا کوگی یکی از مسیرهای پیاده روی بسیار جذاب سیدنی است. این مسیر پیاده روی از استخر اقیانوسی بوندی آیسبرگس شروع شده و مسیر صخره ای به طول 6 کیلومتر بین تاماراما و سواحل کوگی را شامل می شود. ضمنا باید بدانید هر ساحل همراه با پارک ها، کافه ها و نقاط پیک نیک مختلف دارای زیبایی منحصر بفردی است.

مسیر پیاده روی ساحلی بوندی تا کوگی

یکی دیگر ازجذابیت های توریستی ساحل بوندی در استرالیا چشیدن طعم غذاهای خوشمزه در بهترین رستوران های بوندی می باشد. چراکه اصلا بوندی یکی از معروفترین مقاصد صرف شام در سیدنی می باشد. از معروفترین رستوران های بوندی می توان به آیسبرگس داینینگ روم اند بار، رستوران هاری و رستوران پورچ و پارلور اشاره کرد.

بهترین رستوران های بوندی

خرید سوغاتی از دیگر جذابیت های تورریستی ساحل بوندی در استرالیاست. هر شنبه، بوندی شاهد برگزاری بازار کشاورزان و روستائیانی است که محصولات و صنایع دستی خود را برای فروش به گردشگران عرضه می کنند. این محصولات از خوراکی و مواد غذایی خوشمزه مثل روغن زیتون، عسل، مربا و غیره گرفته تا ادویه جات و گیاهان دارویی را شامل می شود.

جذابیت های تورریستی ساحل بوندی

ساحل بوندی در استرالیا و فستیوال های معروفش!

همه ساله ساحل بوندی در استرالیا میزبان فستیوال ها و جشن های شاد و جذابی است و همین امر نیز بر اهمیت سفر به بوندی می افزاید. اکنون با هم به مرور برخی از معروفترین این فستیوال ها می پردازیم. فستیوال مجسمه سازی در دریا همه ساله در ماه اکتبر و نوامبر برگزار شده و سواحل بین بوندی و تاماراما را به گالری هنری با بیش از 100 مجسمه تبدیل می کند. مناظری زیبا از کارگاه مجسمه سازی بوندی را در ذیل مشاهده می کنید:

کارگاه مجسمه سازی بوندی

در ماه سپتامبر نیز ساحل بوندی در استرالیا میزبان فستیوال بادهاست. فستیوالی که در آن ساحل بوندی مملو از بادبادک های رنگارنگ و زیبا است و همین منظره به خاطره ای به یادماندنی در ذهن گردشگران تبدیل می شود. در زیر بنری از فستیوال بادها در سپتامبر 2020 را مشاهده می کنید:

بنری از فستیوال بادها

از دیگر فستیوال ها می توان به سینماهای اوپن ایر یا سینماهای فضای باز در ساحل بوندی اشاره کرد که از ژانویه تا فوریه هر سال بر روی صفحات نمایش بزرگ در ساحل بوندی برگزار می شود. در طی فصل زمستان یعنی از ماه جون تا آگست نیز شما می توانید پاهای خودتان را روی پیست اسکیت یخ در فستیوال زمستان شگفت انگیز بوندی یا در Sun-Herald City2Surf با مسافت 14 کیلومتری و حدود 80000 تماشاگر امتحان کنید.

سینماهای فضای باز در ساحل بوندی

اقامت دائم استرالیا از طریق کار

یکی از سریعترین و راحتترین روش های ممکن برای ایرانیان جهتا اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق روش کار در استرالیاست. چراکه کار در استرالیا هم به لحاظ درآمدی و هم با توجه به شرایط استاندارد زندگی برای ایرانیان بسیار ایده آل می باشد. فلذا طبق قوانین استرالیا متقاضیان کار بایستی ضمن داشتن قرارداد کاری با کارفرمای استرالیایی بایستی حداقل 65 امتیاز لازم را از طریق سیستم امتیاز بندی استرالیا آنهم با توجه به معیارهای مهم مثل سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان، سابقه کاری و نیز مدرک مهارت تخصصی کسب نمایند. فقط در این صورت صورت است که متقاضیان می توانند به اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای 189 دست یابند. اما عزیزان در جریان باشند که پروسه اخذ ویزای سابکلاس 189 استرالیا مسیر زیر را طی می کند:

پروسه اخذ ویزای سابکلاس 189 استرالیا

کارشناسان ما در مجموعه سفیران سفر آمادگی کاملی دارند تا شرایط متقاضیان گرامی را برای اخذ ویزای توریستی استرالیا 2023 ارزیابی کاملی کرده و برای اخذ این ویزا این عزیزان را همراهی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *