اسپانیا

ساحل اوندارتا در اسپانیا

ساحل اوندارتا در اسپانیا

اگر چه معروفترین ساحل در سن سباستین ساحل لا کونچاست، اما ساحل اوندارتا در اسپانیا نیز در بین سه ساحل شهری این منطقه قرار می گیرد. این ساحل شهری در بخش آنتیگو درست پایین دامنه کوه ایگلدو قرار دارد. از نکات مهم درباره ساحل اوندارتا این است که پهنای این ساحل به حدی زیاد است که حتی د هنگام جذر و مد نیز می توان فضای زیادی برای حمام آفتاب پیدا کرد. به خاطر همین وسعت زیاد نیز اوندارتا دارای مساحت کلی در حدود 60000 متر مربع می باشد.

این ساحل نسبت به ساحل لا کونچا جوان پسندتر است چرا که در ساحل مذکور علاوه بر حمام آفتاب امکانات متنوعی برای انجام انواع تفریحات آبی و یا ورزش های ساحلی متنوع فراهم است. همچنین اوندارتا دارای حمام دوش آب، رختکن و خدمات اجاره سایه بان برای عموم گردشگران است. به این امکانات همچنین می توان رستوران و کافه ساحلی را نیز اضافه کرد. با ما در مجموعه سفیران سفر همراه باشید تا با بهترین جاذبه های جهان و ایران آشنا شده و خود را برای سفر توریستی مورد علاقه اتان آماده کنید.

ساحل اوندارتا در اسپانیا یک ساحل خانوادگی

یکی از بهترین سواحل موجود در خلیج کونچا و از بهترین سواحل در منطقه سن سباستین، ساحل اوندارتا Ondarreta beach می باشد. این ساحل در بخش غربی شهر سن سباستین اسپانیا قرار داشته و به نسبت ساحل لا کونچا شهرت کمتری دارد. در واقع ساحل اوندارتا در دامنه کوه لگوئلدو واقع شده است. محل و محیط منحصر بفرد و وسیع این ساحل بدان معناست که این ساحل از جزر و مدهای کمتری برخوردار بوده و همین امر آن را به ساحل ایده آلی برای خانواده ها تبدیل می کند. پس روی ماسه ها ریلکس کرده و در آب های آرام اوندارتا حمام آفتاب بگیرید تا از این ساحل زیبا لذت ببرید! در زیر تصویری از خلیج لا کونچا و ساحل زیبای اوندارتا اسپانیا را مشاهده می کنید:

خلیج لا کونچا و ساحل زیبای اوندارتا اسپانیا

اولین چیزی که در بازدید از ساحل اوندارتا نظر گردشگران را به خود جلب می کند، مناظر بکر و زیبای این منطقه می باشد. همان طوری که در تصویر زیر هم پیداست، گردشگران از ساحل اوندارتا به راحتی می توانند چشم اندازهای پانورامی و تمام نمایی هم از کوه ایگلدو و هم جزیره سانتا کلارا را مشاهده کنند:

کوه ایگلدو و جزیره سانتا کلارا

آشنایی با جاذبه های ساحل اوندارتا در اسپانیا

ساحل اوندارتا محیط سالم و ایمنی برای خانواده هایی فراهم می کند که به دنبال گذراندن تعطیلاتشان در یکی از سواحل سن سباستین هستند. ساحلی که نه فقط مناسب حمام آفتاب بلکه برای انواع تفریحات آبی و ساحلی مثل شنا، غواصی، قایق سواری، کایاک، والیبال و فوتبال ساحلی و پیاده روی نیز مناسب است. مخصوصا اینکه ساحل اوندارتا بهترین جا برای شنای کودکان و بزرگسالان می باشد. پس بازدید از ساحل اوندارتا بدون شنا کردن و گشت و گذار در جزیره سانتا کلارا مزه ای ندارد! در تصویر زیر کایاک سواران در ساحل اوندارتا اسپانیا را مشاهده می کنید:

کایاک سواران در ساحل اوندارتا اسپانیا

این ساحل علاوه بر بزرگسالان برای کودکان نیز امکانات تفریحی مختلفی مثل باشگاه جنگلی و کلوپ بازی دارد که دارای دو استخر اختصاصی برای کودکان بوده و همچنین دروس شنا و بازهای مختلف بر روی ماسه را به بچه ها ارائه می کند.

آشنایی با جاذبه های ساحل اوندارتا در اسپانیا

امکانات رفاهی و اقامتی در ساحل اوندارتا

ساحل اوندارتا همه نوع امکاناتی برای یک تعطیلات راحت در سن سباستین را دارد. پس این ساحل یک ساحل مجهزی است و گردشگران خارجی برای استراحت و اقامت خود می توانند چادرهای آبی و سفید کنار ساحلی را اجاره کنند و همراه خانواده یک پیک نیک کاملی را داشته باشند. همچنین در این ساحل اتاقک های متحرک و دوش های آب نیز وجود دارد. همچنین برای خوردن غذای محلی در رستوران می توان به محله آنتیگو رفت. در تصویر زیر می توان چادرهای سفید و آبی برای اسکان گردشگران در ساحل اوندارتا را مشاهده کرد:

چادرهای سفید و آبی برای اسکان گردشگران در ساحل اوندارتا

گردش ساحلی در باغات ساحل اوندارتا اسپانیا

اگر قصد سفر به ساحل اوندارتا را دارید باید بدانید که اوندارتا بیش از یک ساحل است! مسیر خط ساحلی در اوندارتا به ال پاین دل وینتو (شانه بادی) منتهی می گردد. شانه بادی یا به اسپانیایی ال پاین دل وینتو که تصویری از آن را در زیر مشاهده می کنید یک مجسمه آهنی نمادین اثر ادواردو چیلیدا می باشد که در سال 1977 ساخته شده است:

مجسمه آهنی نمادین اثر ادواردو چیلیدا

پس اینجا همان جایی که شما می توانید به یکی از جذابترین جاهای ساحل اوندارتا سر بزنید یعنی اینکه می توانید در میان باغات اوندارتا قدم بزنید. این باغ ها طوری دکوراته شده اند تا با دیگر گیاهان در تناسب باشند و ناحیه اطراف را با رنگ و رایحه پر کنند و از این طریق گردش در باغ را برای هر گردشگری خواستنی کنند. در زیر تصویری از باغ های اوندارتا را ملاحظه می کنید:

باغ های اوندارتا

علاوه بر این دو مجسمه بزرگ هم در بین گل ها و درختان این باغ خود نمایی می کنند. مجسمه اول که در وسط این پارک قرار دارد مجسمه کوئین ماریا کریستینا اتریش می باشد. و مجسمه دوم که در نزدیکی ساحل قرار داشته اثری مدرن موسوم به زهارکی می باشد که توسط هنرمند خوان رامون آندا ساخته شده است. در زیر تصویر مجسمه کوئین ماریا کریستینا را در ساحل اوندارتا مشاهده می کنید:

مجسمه کوئین ماریا کریستینا در ساحل اوندارتا

پس از عبور از باغ، مسیر ادامه می یابد تا اینکه به دامنه کوه ایگلدو برسید و در آنجا نیز به رستوران تنیس اوندارتو می رسید. در این رستوران می توانید استراحت کرده و از خوردن غذای اسپانیایی لذت ببرید و به ادامه مسیرتان فکر کنید. در ادامه همین مسیر نیز می توانید شاهد غروب آفتاب رمانتیک در ال پاین دل وینتو باشید. ال پاین دل وینتو هم جایی است که مسلما عکس های این منطقه بیشترین فضای آلبوم سفر شما به ساحل اوندارتای را اشغال می کند.

گردش ساحلی در باغات ساحل اوندارتا اسپانیا

کاخ میرامار از جاذبه های پنهان اطراف ساحل اوندارتا

همه جاذبه های ساحل اوندارتا به چشم اندازهای زیبای ساحل و یا فعالیت های تفریحی گردشگران در این ساحل ختم نمی شود. بلکه ساحل اوندارتا با جاذبه های شگفت انگیزی احاطه شده که شما حتما بایستی آنها را ببینید. درست در یک سر این ساحل، گردشگران کاخ میرامار Miramar Palace را پیدا خواهند کرد. کاخی که قدمت آن به قرن 19 می رسد و گویا از آن به عنوان اقامتگاه تابستانی خانواده سلطنتی اسپانیا استفاده می شد. معماری جذاب و باغ های باشکوه این کاخ بدان معناست که این مکان، محل ایده آلی برای عکاسی با پس زمینه ساحلی زیباست. تصویر کاخ میرامار را در زیر ملاحظه می کنید:

کاخ میرامار

اسپانیا نیز عضو رسمی ناحیه شنگن اروپا محسوب می شود و هموطنان برای سفر به این کشور نیز نیازمند اخذ ویزای شینگن هستند. پس شما با دریافت مشاوره های حرفه ای از کارشناسان مجموعه سفیران سفر می توانید با شرایط درخواست این ویزا و نیز شرایط سفر به اسپانیا 2023 آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *