تایلند

زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

برای کسانی که به دنبال ماجراجویی و افزایش آدرنالین هستند، زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند جزء بهترین گزینه ها محسوب می شود. این زیپ لاین مناسب افراد از هر سنینی می باشد و به همین دلیل در اینجا می توان از 4 ساله تا 80 ساله را دید که برای ماجراجویی طبیعی یا اکو ادونچر در این پارک حاضر شده اند. از جمله امکانات مهم این زیپ لاین می توان به وجود تقریبا 15 خط هر کدامیک با ویوهای زیبا و لحظات مهیج و نیز مربیان صمیمی و دوست داشتنی اشاره کرد. این زیپ لاین یک نوع پارک اکو ادونچر با وسعت حدود 80000 متر مربع می باشد. از انواع امکانات رفاهی موجود درآن می توان به زیپ لاین، نقطه فرود با طناب، پل هوایی، پلکان مارپیچی، راه آهن هوایی، زیپ لاین دوتایی و غیره اشاره کرد. در ادامه نیز با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید تا با جزییات کاملتری از این جاذبه توریستی در تایلند آشنا شوید.

اوج هیجان و استرس در زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

زیپ لاین فلایینگ هانومان Flying Hanuman یک نوع پارک ماجراجویی زیپ لاینی در جزیره پوکت تایلند است. زیپ لاینی که علاوه بر افزایش سطح آدرنالین خونتان همچنین زیبایی های چشم نواز و سحرانگیزی از جزیره پوکت را نمایش می دهد. همان طوری که در تصویر زیر نیز مشاهده می شود، این زیپ لاین از بالای جنگل های بارانی منطقه عبور می کند. بهترین روش برای مشاهده مروارید دریای آندامان یعنی جزیره پوکت می باشد. صد البته که با چالش ارتفاع از گردشگران استقبال می کند:

اوج هیجان و استرس در زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

جاذبه های زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

قرقره شخصی مهمترین بخش از تجهیزاتی است که در سطح زمین قرار دارد. این قرقره به شما این امکان را می دهد تا از لاینی به لاین دیگر حرکت کنید. حلقه و طناب مطمئنی نیز به لاین ها در هر سکو وصل شده اند که زمانیکه شما بر روی زیپ لاین هستید به عنوان یک متعلقات پشتیبان عمل می کند. هر گروه از ماجراجویان (حتی شده یک مهمان) حداقل 2 مربی یا راهنما خواهد داشت. فقط قبل از شروع زیپ لاین و لذت بردن از آن بایستی از ماده دافع پشه استفاده کنید تا از گزند این حشرات موذی در امان باشید. ضمنا همه سکوها همرا با کابل های صنعتی نگهدارنده آنها از چوب ساخته شده اند. لازم به ذکر است که این زیپ لاین ها حتی می توانند تا چند تن نیرو را نگه دارند و علاوه بر این همه روزه نیز منظما چک می شوند. اما علاوه بر زیپ لاین از دیگر جاذبه های فلایینگ هانومان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پل هوایی

پل هوایی در زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

نقطه فرود

نقطه فرود در زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

پلکان مارپیچی

پلکان مارپیچی در زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

ریل هوایی

ریل هوایی در زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

همچنین بهتر است بدانید که زیپ لاین فلایینگ هانومان در پوکت 2 کورس (سفر) را به مهمانانش ارائه می کند که ما در ادامه به معرفی این کورس ها و هزینه رزرو آنها می پردازیم.

جاذبه های زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

معرفی کورس های زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

برای تجربه هیجان و ماجراجویی در دل جنگل های بارانی جزیره پوکت، زیپ لاین فلایینگ هانومان بهترین گزینه ممکن است. منتها گردشگران به دو روش می توانند این زیپ لاین را تجربه کنند. معمولا در ادبیات زیپ لاینی نیز به این روش های سفر، کورس گفته می شود. کورس هایی با مشخصات و ویژگی های مختلف که انتخاب آنها بر عهده خود بازدیدکنندگان است. این کورس ها عبارتند از:

  • کورس FH1: یک نوع ماجراجویی فانتزی که همراه با یک وعده غذایی و ست میوه های فصلی می باشد. از دیگر مشخصات این کورس می توان به وجود 42 سکو، 14 زیپ لاین، 2 نقطه فرود با طناب، 2 پل هوایی، 5 پلکان مارپیچی، 1 راه آهن هوایی، 1 زیپ لاین دوتایی، 20 دقیقه پیاده روی در طبیعت و نیز ترانسفر رایگان اشاره کرد. هزینه رزرو این کورس مهیج برای هر گردشگر در حدود THB3490 (بات تایلندی) است.
  • کورس FH2: یک نوع کورس در حقیقت راید فوق سریع از جنگل که شامل فقط پذیرایی با میوه است. از دیگر آپشن های آن می توان به 7 زیپ لاین، 1 نقطه فرود، 2 پل هوایی، 2 پلکان مارپیچی، 1 زیپ لاین دوتایی، 20 دقیقه پیاده روی در طبیعت و نیز ترانسفر رایگان اشاره کرد. هزینه رزرو این کورس نیز برای هر گردشگر خارجی در حدود THB2650 (بات تایلند) می باشد.

معرفی کورس های زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

شرایط بازدید از زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

قبل از شروع سفر به هر محل توریستی از جمله زیپ لاین فلایینگ هانومان بهتر است با شرایط بازدید از این جاذبه آشنا شد. در واقع زیپ لاین فلایینگ هانومان از جاذبه های پوکت تایلند به شمار می رود. برای دسترسی به آن نیز بایستی به آدرس تایلند، پوکت، کاتو، خیابان ویچیتسونگکرام، سوی نامتوک کاتو سفر کرد. این زیپ لاین همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 5 عصر به روی کلیه بازدیدکنندگان باز است.

شرایط بازدید از زیپ لاین فلایینگ هانومان تایلند

اما در لابی فلایینگ هانومان نیز شما می توانید از کارهای موجود در نمایشگاه هنری برپا شده در آن دیدن کرده و در ضمن به رستورانی که در سمت چپ لابی قرار دارد مراجعه کرده و غذای مورد علاقه اتان را سفارش دهید. تازه قبل از شروع سفرتان در این زیپ لاین مثل همه مهمانان حتما بایستی ویدئو ایمنی و اطلاعات را ببینید که در تلویزیون صفحه تخت 40 اینچی آویزان در یک کلبه بامبویی نمایش داده می شود. مشاورین و کارشناسان زبده مجموعه سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه مفید و ارزنده در زمینه راهنمائی مسافران و گردشگران محترم آماده ارائه مشاوره های تخصصی به شما عزیزان نیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *