پرتغال

بنای تاریخی پاسیو داگیل در پرتغال

بنای تاریخی پاسیو داگیل در پرتغال

پرتغال بدلیل سابقه تمدنی زیادی که دارد دارای بناهای تاریخی زیادی است و یکی از اینها، بنای تاریخی پاسیو داگیل در پرتغال می باشد. این بنا به همراه میدان تریور دو پاکو از جمله بناهایی است که در تاریخ کشور پرتغال بسیار تاثیرگذار بوده اند. بنایی که متعلق به دوره رنسانس لیسبون بوده و هم اکنون نیز از آن برای برگزاری مراسمات و مناسبت های عمومی استفاده می شود. بنایی که پس از بازسازی در سال 2011 میلادی افتتاح شده و دقیقا نیز در جناح غربی کاخ تریرو دو پاکو قرار دارد. این بنای تاریخی همه روزه به جز شنبه و یکشنبه نیز از ساعت 9 صبح تا ساعت 6 عصر به روی گردشگران باز است. در ادامه همین مطالب تیم کارشناسان سایت سفیران سفر اطلاعات خوب و کاملی در خصوص این بنای تاریخی در کشور پرتغال در اختیارتان قرار خواهند داد.

درباره بنای تاریخی پاسیو داگیل پرتغال

یکی از جاذبه های توریستی و معروف شهر لیسبون، بنای تاریخی پاسیو داگیل پرتغال Patio da gale می باشد که در وسط میدان پراکا دو کومرسیو قرار دارد. مساحت کل این بنا در حدود 1500 متر مربع بوده و بعد از کمی بازسازی نیز در سال 2011 افتتاح شده است. در واقع ریشه های طراحی و ساخت پاسیو داگیل به عصر رنسانس لیسبون برمی گردد اما زلزله مهیب لیسبون باعث تخریب این بنا شده و به همین دلیل نیز در سال های بعد پروژه بازسازی آن آغاز شد تا اینکه کار بازسازی بنای تاریخی پاسیو داگیل پرتغال در سال 2011 میلادی به اتمام رسید. نمایی از بنای تاریخی پاسیو داگیل پرتغال را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

نمایی از بنای تاریخی پاسیو داگیل پرتغال

و همان طوری که در تصویر زیر نیز مشاهده می شود، این بنای تاریخی در حل حاضر به یک تالار رستوران تبدیل شده است و از همین رو میزبان مناسبت های مختلف می باشد:

درباره بنای تاریخی پاسیو داگیل پرتغال

تورهای راهنمای بنای تاریخی پاسیو داگیل در پرتغال

در کل به منظور بازدید از بنای تاریخی پاسیو داگیل پرتغال و نیز جاذبه های دیگر میدان پراکا دو کومرسیو می توان از تورهای راهنمای شهر لیسبون بهره گرفت. لیست برترین تورهای شهر لیسبون نیز شامل تورهای زیر می باشد:

تور گردشگری لیسبون: این تور از نوع تورهای پیاده روی شهر لیسبون بوده و به همه گردشگران و جهانگردان توصیه می شود. توری که هزینه رزرو آن برای هر نفر گردشگر از $25.34 (دلار) شروع می شود.

تور گردشگری لیسبون

تور گروه کوچک یک روزه لیسبون: توری شهری کامل: تور مذکور از انواع تورهای اتوبوسی بوده و هزینه رزرو آن برای هر فرد بزرگسال از $55.75 (دلار) شروع می شود. توری که به صورت گروهی و همراه با یک راهنمای مجرب و آشنا به جاذبه های توریستی شهر لیسبون برگزار می شود.

تور گروه کوچک یک روزه لیسبون

تور دوچرخه سواری مرکز لیسبون تا بلم: توری که در قالب یک گروه 10 تا 15 نفری برگزار شده و از نوع تورهای فول- دی (روز کامل) محسوب می شود. هزینه رزرو این تور نیز از $13.18 (دلار) شروع می شود. این تور مناسب افراد اکتیو و فعالی است که می خواهند لیسبون و جاذبه های آن را با رکاب زنی بازدید کنند.

تور دوچرخه سواری مرکز لیسبون تا بلم

بهترین تور پیاده روی لیسبون: این تور نیز از نوع تورهای شهر لیسبون بوده و هزینه رزرو آن برای هر گردشگر از $22.30 (دلار) آغاز می شود. معمولا این تور به مدت 1.5 تا 2 ساعت برگزار شده و گردشگران علاوه بر پیاده روی در شهر و دیدن جاذبه های مختلف آن مثل بنای تاریخی پاسیو داگیل همچنین با تاریخچه خود شهر لیسبون نیز آشنا می شوند.

بهترین تور پیاده روی لیسبون

شرایط بازدید از بنای تاریخی پاسیو داگیل در پرتغال

این بنای تاریخی در لیسبوآ در حوالی میدان پراکا دو کومرسیو قرار دارد و برای دسترسی به آن نیز بازدیدکنندگان بایستی به آدرس Praca do Comercio, 1100-038 Lisboa, Portugal مراجعه کنند. در ضمن برای بازدید از این بنای تاریخی صرف 2 تا 3 ساعت لازم است. از دیگر نکات در رابطه با بازدید از بنای تاریخی پاسیو داگیل پرتغال اینکه بازدید از این بنا برای همگان رایگان بوده و به علاوه اینکه مدت زمان توصیه شده برای بازدید از این بنای تاریخی نیز حدود 2 ساعت می باشد. حالا همان طوری که در مطالب فوق نیز بیان شد، شما می توانید به صورت انفرادی و گروهی مثلا در قالب تورهای خصوصی و گروهی از این بنا دیدن کنید.

شرایط بازدید از بنای تاریخی پاسیو داگیل در پرتغال

چه زمانی برای سفر به پرتغال زمان خوبی است؟

فصل پیک سفر به پرتغال در طی ماه های تابستان یعنی بین ماه های ژوئن تا آگوست می باشد. دمای هوا در این فصل از سال در حدود 23 درجه سانتیگراد می باشد و مقاصد معروفی مثل شهرهای پورتو و لیسبون مملو از جمعیت گردشگر می شود. از این گذشته سطح قیمتی در این فصل کمی بالاست. بر همین اساس نیز به گردشگران زمان های دیگر برای سفر به پرتغال توصیه می شود. فصل پاییز و بهار می تواند جایگزینی برای فصل تابستان باشد. شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با گروه کارشناسان و مشاوران مجموعه سفیران سروش سعادت سوالات تخصصی خودتان در خصوص شرایط سفر به کشورهای اروپایی از جمله پرتغال را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *