تایلند

برج بایوک اسکای تایلند

برج بایوک اسکای تایلند

برج بایوک اسکای تایلند به ارتفاع حدود 304 متر چهارمین برج مرتفع این کشور می باشد که البته ارتفاع آن همراه با آنتنش به حدود 328.4 متر میرسد. برجی که میزبان هتلی به همین نام است و به همین خاطر نیز این هتل نیز بلندترین هتل کل کشور تایلند و حتی منطقه جنوب شرق آسیا محسوب می شود. این برج در شهر بانکوک (خیابان راچاپراروپ) واقع شده و دارای 88 طبقه است.

از مهمترین جاذبه های برج بایوک اسکای نیز می توان به سکوی مشاهده عمومی در طبقه 77- ام، بار یا سکوی مشاهده چرخشی در طبقه 83- ام برج موسوم به روف تاپ بار و لانژ موزیک و سکوی بام چرخشی 360 درجه ای در طبقه 84- ام اشاره کرد. که در هریک از این سکوها می توان ویوهای بسیار زیبایی از شهر و متروپل بانکوک تا حتی خلیج تایلند را نیز مشاهده کرد. در ادامه نیز با جزئیات بیشتری از برج بایوک اسکای با ما در سایت سفیران سفر همراه شوید.

درباره برج بایوک اسکای تایلند

همان طوری که گفته شد، برج بایوک در واقع برج 88 طبقه ای به ارتفاع 304 متر می باشد و از همین رو نیز این برج یکی از بلندترین برج های کشور تایلند محسوب می شود. در واقع این برج بعد از برج های وان بانکوک (436.1 متر)، برج ماگنولیاس واترفرونت رزیدنسس (315 متر) و ماهاناخن (314 متر) در رده چهارم بلندترین برج های کشور تایلند قرار دارد. برجی که در خیابان راچاپراروپ در منطقه راچاتوی شهر بانکوک واقع شده است و میزبان هتلی به همین نام است. هتلی که حالا به عنوان بلندترین هتل تایلند نیز لقب گرفته است.

تاریخچه برج بایوک اسکای تایلند

برج بایوک یا Baiyoke Tower سازه ای تکمیل شده از نوع هتل و برج تلویزیونی است که در شهر بانکوک واقع شده است. برجی به ارتفاع 304 متر و با آنتن تلویزیونی اش 328.4 متر و از همین رو جزء آسمان خراش های شهر بانکوک قلمداد می شود. آسمان خراشی به مساحت کلی 179400 متر مربع با 88 طبقه که کار ساختش در سال 1990 میلادی آغاز شده و نهایتا این پروژ عظیم در سال 1997 میلادی نیز با کل هزینه 3.6 بیلیون دلاری به پایان رسید. هم اکنون نیز مالک برج شرکت لند دولوپمنت می باشد. برجی که بهترین ویوها را از شهر بانکوک به بازدیدکنندگانش ارائه می کند.

تاریخچه برج بایوک اسکای تایلند

تماشای ویوهای 360 درجه ای از برج بایوک اسکای تایلند

مهمترین و اصلی ترین جاذبه برج بایوک اسکای تایلند همان امکان بازدید از بلندترین ویوهای شهر بانکوک و نواحی اطرافش می باشد. همچنین اتاق های این هتل بسیار شیک، راحت و زیبا هستند. خود برج دارای 2060 پلکان و بیش از 20 آسانسور مخصوصا یک آسانسور کریستالی است که عنوان سریعترین سانسور را با خود به یدک می کشد به طوری که با این آسانسور از طبقه 1 تا طبقه 88- ام را فقط در 80 ثانیه می توان طی کرد.

تماشای ویوهای 360 درجه ای از برج بایوک اسکای تایلند

پس برج بایوک اسکای از بلندترین آسمان خراش های تایلند است که از طریق آن شما می توانید مناظر چشم نواز و زیبایی از شهر بانکوک، مناطق اطرافش تا خلیج تایلند را ببینید. نقشه ها، کیوسک های مالتی مدیای کامپیوتری و نیز تلسکوپ های فعال شده با سکه به شما کمک می کند تا حدود 250 متر زیر پایتان را مشاهده کنید. همچنین در طبقه 77- ام این برج سکوی مشاهده وجود دارد و همچنین در طبقه 84- ام این برج نیز سکوی مشاهده ای با نقطه دید چرخان وجود دارد که از آن طریق نیز می توان نمای 360 درجه ای جذابی از شهر داشت.

بارها و رستوران های لاکچری برج بایوک اسکای تایلند

کلا هتل بایوک اسکای دارای 673 اتاق مهمان است. همچنین این هتل دارای رستوران ها و بارهای لاکچری بین المللی است و همین امر نیز جذابیت این هتل را دو چندان می کند. همان طوری که گفته شد، روف تاپ بار در طبقه 83- ام این هتل قرار دارد. ولی رستوران هایی مثل بانکوک اسکای در طبقات 67- ام و 78- ام یا بوفت بین المللی در طبقه 79- ام آن قرار دارد. اما اگر علاقه مند یک محیط شخصی و لاکچری در این هتل هستید، پس رستوران کریستال گریل در طبقه 82- ام می تواند بهترین گزینه برایتان باشد.

بارها و رستوران های لاکچری برج بایوک اسکای تایلند

شرایط بازدید از برج بایوک اسکای تایلند

این برج یکی از نمادهای شهر بانکوک و از جاذبه های توریستی این شهر محسوب می ود. برجی که برای دسترسی و بازدید از آن نیز بایستی به شهر بانکوک، منطقه پراتونام، خیابان راج پراروپ سفر کنید. مدت زمان توصیه شده برای بازدید از این برج نیز بین 1 تا 2 ساعت می باشد. همچنین لازم است بدانید که هزینه ورودی سکوی مشاهده در طبقه 84- ام این برج برای هر نفر در حدود THB200 (بات تایلند) می باشد. اما هزینه ورودی+ یک نوشیدنی در روف تاپ بار در طبقه 83- ام این برج برای هر گردشگر از THB400 (بات تایلند) شروع می شود.

در ضمن سکوهای مشاهده این برج همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب به روی بازدیدکنندگان باز است. در ضمن برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره برج بایوک می توان به وب سایت برج به نشانی baiyokebuffet.com مراجعه کرد. متقاضیان از طریق مشاوره های دریافتی از کارشناسان مجموعه سفیران سروش سعادت به آسانی و به سرعت می توانند به ویزای توریستی تایلند دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *