تایلند

باغ مائه لوانگ فاه در تایلند

باغ مائه لوانگ فاه در تایلند

اگر علاقه مند به بازدید از انواع گل های زینتی و بسیار زیبا هستید حتما سری به باغ مائه لوانگ فاه در تایلند بزنید. باغی بسیار زیبا و دیدنی به مساحت 10 هکتار که در آنجا به طور تخصصی به کاشت گل های زینتی می پردازند. این باغ رنگارنگ و همیشه بهار در چیانگ رای تایلند واقع شده و قدمت احداث آن نیزط به 21- ام دسامبر سال 2007 میلادی یعنی درست به مناسبت 80- امین تولد پادشاه تایلند. باغی که به سبک اروپایی طراحی شده و خود به بخش های مختلفی مثل خانه سرخس، خانه ارکید و یا باغ شب تقسیم شده است. علاوه بر گل های زیبا در آن همچنین می توان آثار هنری سنگی، مجسمه های چوبی، فواره ها، هزارتو و غیره را نیز مشاهده کرد.

از دیگر جاذبه های دیدنی این باغ می توان به کافه دوی تونگ، بازار هیل ترایب، ویلای سلطنتی، تالار آرزو، معبد فرا تات دوی تونگ، باغ مائه فاه لوانگ و غیره اشاره کرد. باغی که از بهترین باغات تایلند برای پیاده روی خانوادگی به حساب می آید و همه روزه به جز یکشنبه ها از ساعت 8 صبح تا ساعت 4 عصر به روی بازدیدکنندگان باز است. در ادامه تیم کارشناسان سایت سفیران سفر اطلاعات بیشتری در خصوص این باغ ارائه میدهند پس تا انتها با ما همراه باشید.

درباره باغ مائه لوانگ فاه در تایلند و بخشهای مختلف آن

باغ مائه لوانگ فاه Mae Fah Luang Garden یکی از معروفترین جاذبه های موجود در استان چیانگ رای تایلند به حساب می آید. باغی که بخشی از پروژه توسعه کوه دوی تونگ بوده است و اکنون نیز به یکی از مهمترین جاذبه های توریستی منطقه تبدیل شده است. این باغ یک نوع باغ گیاه شناسی بوده و در آن تقریبا از همه گونه های گل موجود در تایلند و نیز گل های خارجی کاشت شده است. باغی که به سبک باغ های اروپایی طراحی شده است و با گل های زینتی مختلف چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

از نکات مهم دیگر دراینباره اینکه باغ مائه لوانگ فاه در تایلند دارای مناطق مختلفی است و هر یک از این مناطق نیز به گل و گیاهان گرمسیری سنتی شامل خانه سرخس، خانه ارکیده و باغ شب اختصاص یافته است. همچنین در این باغ یک خانه کاکتوسی پرچین دار ویژه ای نیز وجود دارد که مخصوص عاشقان کاکتوس است.

درباره باغ مائه لوانگ فاه در تایلند و بخشهای مختلف آن

معرفی جاذبه های باغ مائه لوانگ فاه در تایلند

همان طوری که گفته شد، کار تخصصی باغ مائه لوانگ فاه در تایلند، کاشت و پرورش انواع گل و گیاه زینتی از انواع گل های بومی و خارجی است. بنابراین باغ مذکور مملو از گل های رنگارنگ است که با نمایش بی نظیر خود باعث شگفتی بازدیدکنندگان می شود. اما علاوع بر گل های رنگارانگ همچنیت این باغ دارای فواره های زیبا، آثار هنری سنگی، مجسمه های چوبی و نیز یک هزارتوی همیشه سبز کوچک است.

جاذبه های باغ مائه لوانگ فاه در تایلند

یکی از مهمترین تفریحات گردشگران در باغ مائه لوانگ فاه، پیاده روی در آن می باشد. این مسیر پیاده روی با عنوان پیاده روی سایه بان درختی یا Tree Top Walk معروف بوده و طول آن کمتر از 300 متر بوده و نهایتا 15 دقیقه نیز طول می کشد. گردشگران پس از انجام این پیاده روی نیز برای تجدید نیروی خود می توانند به کافه دوی تونگ مراجعه کرده و نوشیدنی خنکی را سفارش دهند.

اما از جاذبه های نزدیک به باغ مائه لوانگ فاه در تایلند نیز می توان به بازار هیل ترایب، ویلای سلطنتی، تالار آرزو، معبد فرا تات دوی تونگ، باغ مائه فاه لوانگ اشاره کرد.

شرایط بازدید از باغ مائه لوانگ فاه در تایلند

شرایط بازدید از باغ مائه لوانگ فاه در تایلند

در ابتداء لازم است بدانید که باغ مائه لوانگ فاه در کشور تایلند، چیانگ رای، بالای کوهی به نام کوه دوی تونگ قرار دارد و دسترسی به آن نیز خیلی راحت است. چرا که فاصله شهر چیانگ رای تا این باغ زیبا در حدود 60 کیلومتر می باشد و در عرض یک ساعت و اندی می توان به این باغ رسید. باغی با صفا و بسیار دیدنی که به جز یکشنبه ها در بقیه ایام هفته از ساعت 8 صبح الی ساعت 4 عصر به روی کلیه گردشگران باز است. ضمنا هزینه بلیط ورودی باغ مذکور برای هر گردشگر خارجی در حدود THB90 (بات تایلند) می باشد. نکته آخر هم اینکه مدت زمان توصیه شده برای بازدید از این باغ تایلندی زیبا بین 1 الی 2 ساعت می باشد.

اگر به فکر سفر به یک کشور استوایی در جهان هستید، تایلند می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. تایلندی که دارای یک جغرافیای خاصی است. به طوری که از یک طرف بوسیله جنگل های بارانی متراکم و از طرف دیگر توسط دریاها احاطه شده و از جزایر بسیار زیبایی برخوردار است. بنابراین گردشگران در تایلند گردی تقریبا هر جذابه ای که بخواهند پیش روی خود خواهند داشت. از پارک های ملی گرفته تا کاخ ها و معابد تاریخی باشکوه و از جزایر و سواحل آیکونیک گرفته تا زندگی شبانه و واکینگ را میتوان در تایلند تجربه کرد. به منظور آشنایی با تایلند و لیست بهترین و معروفترین جاذبه های گردشگری این کشور با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *