بلغارستان

باشگاه آدرنالین وارنا در بلغارستان

باشگاه آدرنالین وارنا در بلغارستان

به علاقه مندان آدرنالین که تعداد آنها نیز در بین گردشگران خارجی کم نیست حتما توصیه میشود سری به باشگاه آدرنالین وارنا در بلغارستان بزنند. چرا که در کل کشور بلغارستان فقط در این باشگاه است که شما می توانید با طناب بانجی از روی پلی مثل پل آسپاروف بپرید و یا از لذت هیجان ورزش های مهیجی مثل چتربازی یا بالن سواری، پرش B.A.S.E، پاراگلایدینگ و غیره برخوردار شوید. در ضمن ناگفته نماند که تیم آدرنالین این باشگاه نیز یک تیم دوست داشتنی، صمیمی و مسلط به زبان انگلیسی است و همین امر نیز جذابیت باشگاه آدرنالین را برای گردشگران خارجی دو چندان می کند. پس اگر شما هم جزء طرفداران آدرنالین و هیجان هستید با ما در سایت سفیران سفر تا پایان این مقاله همراه شوید.

درباره باشگاه آدرنالین وارنا در بلغارستان

یکی از جاهای دیدنی و جذاب شهر وارنا مخصوصا برای جوانان و نوجوانان، باشگاه آدرنالین یا Club Adrenalin می باشد. این باشگاه در سال 1985 میلادی در شهر بندری وارنا پایه گذاری شده است و مخصوص انجام ورزش های هیجانی و پر استرسی مثل پرش بانجی (از روی پل ها، بالن ها، غارها، هواپیماها و غیره)، پرواز با بالن های هوای گرم، پرش B.A.S.E، پاراگلایدینگ، چتربازی و ورزش های مهیج دیگر است. معمولا اغلب ورزش هایی که توسط این باشگاه اجرا می شود با آموزش و مربیگری تیم آدرنالین کارآزموده و مجرب بلغاری برگزار می شود.

درباره باشگاه آدرنالین وارنا در بلغارستان

پرش با بانجی در باشگاه آدرنالین وارنا

یکی از پرطرفدارترین ورزش های مهیج برگزار شده در باشگاه آدرنالین وارنا، پرش با طناب بانجی است. پرشی که تجربه جذاب و نفس گیری را به علاقه مندان و مشتاقان پرش از ارتفاع می دهد. همان طوری هم که در بالا نیز گفته شد، پرش با بانجی غالبا از روی پل آسپاروف در شهر وارنا انجام شده و ساعت شروع آن از ساعت 12 یا 14 ظهر می باشد. در صورت پرداخت هزینه در محل شرکت کنندگان از تخفیف 20% برخوردار خواهند شد.

پرش با بانجی در باشگاه آدرنالین وارنا

بالن سواری در باشگاه آدرنالین وارنا در بلغارستان

همان طوری که قبلا هم گفته شد، انواع ورزش های مهیج و پر استرسی در باشگاه آدرنالین وارنا زیر نظر تیم مجربی از مربیان این ورزش ها برگزار می شود. یکی از این ورزش های مهیج و البته خانوادگی پرواز با بالن هوای گرم می باشد. در واقع بالن سواری تحت نظر مربیان باشگاه آدرنالین وارنا و در موقع عصر برگزار می شود. غالبا نیز محل برگزاری پرواز با بالن هوای گرم شهر پلیسکا می باشد. در قالب این آیتم، تمامی شرکت کنندگان احساس مشترک پرواز در آسمان مثل یک پرنده را دارند و از آن بالا نظاره گر زیباترین و غیرقابل باورترین چشم اندازها هستند.

بالن سواری در باشگاه آدرنالین وارنا در بلغارستان

پرش B.A.S.E در باشگاه آدرنالین وارنا

یکی از ورزش های با سطح آدرنالین بالا، پرش B.A.S.E می باشد که در قالب این ورزش فرد شرکت کننده به جای طناب بانجی اینبار با یک چتر از ارتفاع پرش می کند. همین پرش نیز او را به اوج لذت هیجان و آدرنالین می رساند! غالبا نیز پرش B.A.S.E در باشگاه آدرنالین وارنا عصرگاهان از جولای تا سپتامبر برگزار می شود. به شرکت کنندگان نیز توصیه می شود برای شرکت در آیتم پرش B.A.S.E حتما از 5 یا 6 روز قبل با مراجعه به سایت باشگاه آدرنالین وارنا رزرو کنند.

پرش B.A.S.E در باشگاه آدرنالین وارنا

چتربازی در باشگاه آدرنالین وارنا در بلغارستان

امکان ندارد که اهل اوج آدرنالین باشید و سودای تجربه ماکسیمم هیجان را در سر داشته باشید ولی به سراغ چتربازی در باشگاه آدرنالین وارنا نروید! و سقوط آزاد با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت هیچ معنایی جز این ندارد! پس اگر شما هم از روزمرگی خسته شده اید و به دنبال بالا بردن دز آدرنالین خونتان هستید، سری به باشگاه آدرنالین وارنا در بلغارستان بزنید. چرا که این باشگاه گزینه چتربازی از ارتفاع 3200 متری را به شرکت کنندگان ارائه می کند. منتها پرش ها زیر نظر یک مربی انجام شده و شما هم شانس گرفتن ویدئو با دوربین فول HD را خواهید داشت. در این آیتم مهیج حداکثر وزن شرکت کنندگان بایستی حدود 100 کیلوگرم و حداقل وزن آنها نیز 45 کیلوگرم باشد.

چتربازی در باشگاه آدرنالین وارنا در بلغارستان

شرایط بازدید از باشگاه آدرنالین وارنا در بلغارستان

پس با توجه به توضیحات فوق معلوم شد که باشگاه آدرنالین در شهر وارنا واقع شده است و دسترسی به آن بسیار راحت است. چرا که برای دسترسی به این باشگاه بایستی به خیابان 7 Batak در شهر وارنا مراجعه کنید. علاوه بر این ساعت بازدید از این باشگاه مفرح و پر هیجان از ساعت 10 صبح تا ساعت 6 بعد از ظهر می باشد. اما نکته حائز اهمیت درباره شرکت در ورزش های مهیج باشگاه آدرنالین وارنا اینکه غالبا هزینه شرکت در این ورزش ها بسته به نوع ورزش کاملا متغیر است. مثلا لیست هزینه چتربازی در این باشگاه از این قرار است:

  • پرش با چتر به همراه مربی از ارتفاع 3000 تا 3500 متر: BGN350 (لوای بلغارستان)
  • ویدئوی فول HD: BGN120 (لوای بلغارستان)

اگر سوال و یا ابهامی در خصوص کشور بلغارستان و یا شرایط و مقررات سفر به این کشور برایتان مطرح شده می توانید سوالاتتان را با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *