تایلند

بازار فیفی در تایلند

بازار فیفی در تایلند

بازار فیفی در تایلند از بازارهای به روز و جذاب این کشور مخصوصا برای شکم گردها محسوب می شود که مورد توجه گردشگران است. چرا که این بازار با انواع غذاهای خوشمزه محلی مثل غذاهای دریایی، سبزیجات و میوه های تر و تازه از گردشگران خارجی استقبال می کند. این بازار در بخش مرکزی روستای تونسای قرار داشته و به دلیل وجود انواع فروشگاه ها و مغازه ها و نیز رستوران ها و کافه های مختلف در بین گردشگران معروف است. اصلا به همین دلیل نیز به گردشگرانی که قصد سفر به جزیره فیفی تایلند را دارند توصیه می شود حتما از بازار فیفی نیز دیدن کنند. در ادامه این مطالب تیم کارشناسان سایت سفیران سفر شما را با شرایط سفر و بازدید از بازار فیفی آشنا خواهند کرد.

جزیره فیفی تایلند و جاذبه های معروف آن

جزیره فیفی Phi Phi Islands به گروهی از جزایر تایلندی بین جزیره بزرگ فوکت و نوارهای ساحلمالاکای تایلند گفته می شود. این جزایر روی هم رفته با مساحتی در حدود 12.25 کیلومتر مربع بخشی از استان کرابی محسوب می شوند. اما شاید این سوال برایتان مطرح شود که جزیره فیفی به چه چیزی معروف است. جزیره فیفی بیشتر از هر چیزی به خاطر مرجان های رنگارنگ و حیات دریایی شگفت انگیزش معروف است. همچنین این جزیره به خاطر انواع رستوران ها و بارها و نیز زندگی شبانه خودش نیز در بین گردشگران معروف است.

جزیره فیفی تایلند و جاذبه های معروف آن

علاوه بر این گردشگرانی که به جزیره فیفی سفر می کنند می توانند مشغول انواع فعالیت های تفریحی مهیجی مثل پیاده روی ساحلی، اسنورکل، شنا، منظره بینی، حمام آفتاب و غیره شوند.

درباره بازار فیفی در تایلند

از طریق بازدید از بازار فیفی تایلند می توان با جریان زندگی روزمره در جزیره فیفی آشنا شد. بازاری که بیش از همه معرف حضور گردشگران غذایی است که مشتاق چشیدن طعم غذاهای اصیل تایلندی هستند. از نظر موقعیت جغرافیایی، این بازار در بخش مرکزی روستای تونسای قرار دارد و گزینه های عالی از انواع محصولات محلی و خارجی مثل غذاهای دریایی، میوه ها و سبزیجات را به مشتریان عرضه می کند. علاوه بر غذاهای دریایی و نارگیل که پای ثابت بازار فیفی تایلند است، همچنین در این بازار محصولات ترو تازه ای از جزایر فوکت و کرابی نیز به مشتریان عرضه می شود.

درباره بازار فیفی

در کنار محصولات تر و تازه، همچنین در بازار فیفی تایلند می توان انواع اسنک و غذاهای خوشمزه مثل غذاهای فست فودی و غذاهای متنوع دریایی را نیز یافت. که اغلب این غذاها به روش محلی طبخ و آماده سرو می شوند. بنابراین در بازار فیفی تایلند می توان هم محصولات غذای خام و هم محصولات غذایی آماده را خریداری کرد.

شرایط بازدید از بازار فیفی در تایلند

بازار فیفی تایلند در زمره برترین بازارهای اغذیه فروشی کشور تایلند به حساب می آید و خیلی از گردشگران و مسافران برای خرید غذا یا نوشیدنی مورد نظرشان در کشور تایلند به این بازار مراجعه می کنند. بازار فیفی نیز همانند سایر بازارها و مراکز خرید معروف در تایلند به عرضه هم محصولات محلی و هم محصولات و غذاهای بین المللی می پردازد. گردشگرانی همه که به این بازار می آیند می توانند همه نوع غذا یا محصولات غذایی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند. پس در بازار فیفی تایلند می توان از نوشیدنی سرد و گرم و از انواع غذاها و خوراکی های محلی و بین المللی را یافت.

شرایط بازدید از بازار فیفی در تایلند

بهترین زمان جهت بازدید از بازار فیفی تایلند

شرایط جوی و اقلیمی موجود در منطقه امکان سفر به جزیره فیفی و بازدید از بازار این جزیره را تقریبا در هر فصلی از سال مهیا می کند. اما به دلیل وجود موسم بارانی شدید در تایلند به گردشگران توصیه می شود که سفر خودشان به جزیره فیفی را در فصل خشک سال برنامه ریزی کنند. فصل خشک سال در تایلند نیز معمولا از ماه نوامبر تا ماه آوریل/ می ادامه می یابد. اما فصل بارانی از جوئن تا اکتبر می باشد. فصلی که گاها در روز 1 تا 3 ساعت بارندگی می شود.

بهترین زمان جهت بازدید از بازار فیفی تایلند

نحوه دسترسی به بازار فیفی در تایلند؟

از نظر موقعیت جغرافیایی، بازار فیفی در روستای آو نانگ تایلند قرار دارد و آدرس کامل آن PQQC+JR7, Unnamed Road, Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81000, Thailand می باشد. برای دسترسی به جزیره فیفی و بازار این جزیره نیز بهترین و آسانترین گزینه ها از طریق فوکت یا کرابی می باشد. این بازار همه روزه به روی گردشگران و بازدیدکنندگان باز است و همگان می توانند به صورت رایگان از آن دیدن کنند. در ضمن مدت زمان بازدید از بازار فیفی در تایلند بین 2 تا 3 ساعت متغیر است.

به منظور انجام سفر توریستی به تایلند، داشتن ویزای سفر تایلند جزء ضروریات به حساب می آید. به طوری که بدون این ویزا امکان ورود به این کشور آسیای جنوب شرقی برای گردشگران فراهم نمی گردد. ویزایی که از هنگام صدور به مدت 3 ماه اعتبار داشته و توریست های خارجی با این ویزا می توانند تا 2 ماه یا 60 روز در تایلند به سیر و سفر بپردازند. برای آشنایی و اطلاع از 0 تا 100 فرآیند اخذ ویزای توریستی تایلند با مشاورین برترمان در مجموعه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *