اسپانیا

کلیسای سن ایزیدورو در اسپانیا

کلیسای سن ایزیدورو در اسپانیا

کلیسای سن ایزیدورو در اسپانیا به دلیل سابقه تاریخی و نیز اهمیت معماری اش به عنوان یکی از جاذبه های توریستی شهر مادرید محسوب می شود. این کلیسا در زبان اسپانیایی سن ایزیدورو ال ریل نامیده می شود و بنایی باروکی در مرکز مادرید به حساب می آید.در واقع این کلیسا پس از آنی با نام کلیسای سن ایزیدورو معروف شد که اجساد قدسین مادرید یعنی ایزیدورو و همسرش سانتا ماریا دلا کابزا در این کلیسا دفن شدند. این کلیسا همچنین به مدت چندین قرن متمادی است که دارای عنوان کلیسا می باشد. شما عزیزان علاوه بر آشنایی با جذابیت های گردشگری اسپانیا همچنین می توانید از مجموعه سفیران سفر مشاوره های تخصصی مهاجرت به اسپانیا 2023 را نیز دریافت کنید.

تاریخچه کلیسای سن ایزیدورو در اسپانیا

این بنای تاریخی و جذاب در سال 1620 میلادی توسط معمار پدرو سانچز طراحی شده است. کار ساخت آن نیز دو سال بعد شروع شد و مدیریت ساخت آن نیز تا زمان مرگ بر عهده خود پدرو سانچز بود. بعدا کار ساخت آن به فرانسیسکو باتیستا و ملکور د بوراس واگذار شد و آنها نیز پروژه ساخت کلیسا را در سال 1664 میلادی به اتمام رساندند. در واقع این کلیسا به جای کلیسای سنت پتر و سنت پاول (قرن 16) که تخریب شده بودند احداث گردید. در زیر نمایی از کلیسای سن ایزیذورو در اسپانیا را مشاهده می کنید:

نمایی از کلیسای سن ایزیذورو در اسپانیا

این کلیسا تقریبا سی سال قبل از تکمیل ساختش یعنی در 23 سپتامبر سال 1651 تقدیس شد و به یکی از اسقف های آن زمان یعنی سنت فرانسیس خاویر وقف شد.

دیدنی های کلیسای سن ایزیذورو در اسپانیا

کلیسای سن ایزیذورو در اسپانیا کلیسای بزرگ و دیدنی در شهر مادرید می باشد. یکی از اصلی ترین جاذبه های کلیسای مذکور سبک معماری باروک آن می باشد. ساخت این کلیسا توسط پدرو سانچز در سال 1622 شروع شد و او تا هنگام مرگش در سال 1633 به این کار ادامه داد. این کلیسا یک کلیسای سبک باروکی با یم گنبد بزرگ و مجسمه های زیبا می باشد. ضمنا دسترسی به این کلیسا بسیار آسان بوده و از لحاظ موقعیت جغرافیایی به پلازا مایور نزدیک می باشد. نمایی از طراحی داخلی کلیسای سن ایزیذورو در اسپانیا را در زیر مشاهده می کنید:

طراحی داخلی کلیسای سن ایزیذورو در اسپانیا

جاذبه های اطراف کلیسای سن ایزیذورو در اسپانیا

این جاذبه ها را می توان به جاذبه های توریستی و نیز انواع جاذبه های رفاهی مثل رستوران ها و هتل ها دسته بندی کرد. مثلا در فاصله 3 مایلی از کلیسای سن ایزیذورو در اسپانیا حدود 856 جاذبه توریستی وجود دارد و از این نظر گردشگران با گزینه های دیدنی زیادی مواجه هستند. برخی از مهمترین جاذبه های توریستی اطراف این کلیسا عبارتند از موزه های تاریخی، محلات و خانه های تاریخی، پارک ها و فضای سبز شهری، بناهای یادبود و غیره اشاره نمود. اما دیگر جاذبه های نزدیک کلیسای سن ایزیذورو در اسپانیا شامل رستوران ها و بارها هستند که از گردشگران با غذاهای خوشمزه اسپانیایی استقبال می کنند. از معروفترین این رستوران ها در نزدیکی کلیسای سن ایزیذورو می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • رستوران آستور
  • رستوران دکورازان
  • رستوران مترو بیسترو و غیره

جاذبه های اطراف کلیسای سن ایزیذورو در اسپانیا

نحوه دسترسی و بازدید از کلیسای سن ایزیدورو

به مدت مدیدی کلیسای سن ایزیدورو به عنوان کلیسای اصلی شهر مادرید محسوب می شد. پس این کلیسا تا سال 1993 یعنی زمانی که کلیسای جامع المودنا احداث شد، به عنوان کلیسای جامع شهر مادرید به حساب می آمد. نمای اصلی این کلیسا از سنگ گرانیت ساخته شده و دقیقا مشرف به خیابان تولدو می باشد. درست در وسط نما نیز چهار ستون و مجسمه هایی از سن ایزیدورو و همسر او ماریا دلا کابازا مشاهده می شود که از قدیسین قلمداد می شود. در داخل این کلیسا نیز مخصوصا در کحراب آن آثار ی از همسران وجود دارد. این کلیسا درست در مرکز مادرید قدیم قرار داشت. گردشگران برای دسترسی به این کلیسا می توانند از روش های حمل و نقل عمومی به صورت زیر استفاده کنند:

  • اتوبوس های شهری در ایستگاه شماره 23، 50 و M1
  • مترو شهری در ایستگاه لا لاتینا

نحوه دسترسی و بازدید از کلیسای سن ایزیدورو

شرایط و روش های سرمایه گذاری در اسپانیا

در همین ابتداء بایستی بدانید که سرمایه گذاری در اسپانیا ایده بسیار خوبی برای کسانی است که به فکر اخذ اقامت اروپایی برای خود و حتی تمام اعضای خانواده خود هستند. طبق قوانین اسپانیا، سرمایه گذاران از چند طریق می توانند برای اخذ اقامت اسپانیا یا همان ویزای طلایی Golden Visa این کشور اقدام نمایند. طرق مختلف برای این کار عبارتند از:

روش های سرمایه گذاری در اسپانیا

بنابراین در اسپانیا هم از طریق خرید ملک و هم از طرق دیگری نیز می توان برای اخذ اقامت از این کشور اروپایی اقدام نمود. منتها همان طوری که در نمودار بالا هم نشان داده شد، شرایط روش های مختلف سرمایه گذاری در اسپانیا 2023 از همدیگر متفاوت است که ابتداء نیز باید به آن توجه کرد. با این کار شما در ابتداء به ویزای اقامت یکساله دست یافته و سپس بعد از 5 سال زندگی در اسپانیا به ویزای اقامت دائمی (PR) و بعد از 10 سال نیز به پاسپورت اسپانیایی می رسید. به منظور اطلاع از 0 تا 100 انواع ویزای اسپانیا حتما با مشاورین برترمان در مجموعه سفیران سفر همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *