تایلند

چشمه های آب گرم کلانگ تام تایلند

چشمه های آب گرم کلانگ تام تایلند

چشمه های آب گرم کلانگ تام تایلند آبشار نیست و لی دارای آب شور داغی است که دمای آن به حدود 35 تا 40 درجه سلسیوس می رسد. چشمه های آب گرمی که بین مردم محلی و گردشگران خارجی معروف بوده و شنا در آن برای هر گردشگر هزینه ای در حدود THB100 (بات) در پی دارد. چشمه هایی که از چندین حوض یا استخر کوچک در دل جنگل های تایلند تشکیل شده است و از جاذبه های شهر کرابی نیز به حساب می آید. در ادامه همین مطالب با ما همراه شوید تا با شرایط بازدید از این چشمه های آب گرم تایلندی نیز آشنا شوید.

درباره چشمه های آب گرم کلانگ تام تایلند

چشمه های آب گرم کلانگ تام Klong Thom Hot Springs در فاصله حدود 70 کیلومتری از شهر کرابی و در واقع در منطقه کلونگ تام قرار دارد. مجموعه ای توریستی که از چند چشمه آب گرم تشکیل شده است و گردشگران برای شنا و آب تنی به آنجا سفر می کنند. آب این چشمه ها از نوع آب شور بوده و درجه حرارت آن نیز بین 35 تا 40 درجه سلسیوس می باشد. مردم محلی که از مشتریان ثابت این چشمه ها هستند معتقدند که چشمه های آب گرم کلانگ تام از خاصیت درمانی نیز برخوردار است.

تور چشمه های آب گرم کلانگ تام تایلند

با اینکه گردشگران به صورت تکی نیز می توانند از این چشمه ها دیدن کنند ولی بهترین روش جهت بازدید از چشمه های آب گرم کلانگ تام تایلند، همراهی با یکی از تورهای معروف زیر می باشد:

  • تور جنگلی به برکه زمردین، چشمه های آب گرم کرابی و معبد غار ببر: این تور همچنانی که از نامش نیز برمی آید یک نوع تور ماجراجویانه است. در قالب آن گردشگران می توانند هم از جاهای دیدنی و معروف کرابی دیدن کرده و هم اینکه به فعالیت های تفریحی جذاب مثل شنا بپردازند و لازمه این تور نیز یک جنگل نوردی مفصل می باشد. معمولا نیز هزینه رزرو تور مذکور برای هر گردشگر از $42.38 (دلار) می باشد.
  • تور جنگلی نیم روزه به استخر زمردین و چشمه های آب گرم کرابی: این تور نیز از انواع تورهای ماجراجویانه مخصوصا برای بازدید از چشمه های آب گرم کرابی مثل چشمه های آب گرم کلانگ تام می باشد. توری که ترکیبی از پیاده روی، مشاهده منظره، شنا و نیز بازدید از جاذبه های توریستی است. در ضمن هزینه تور مذکور برای هر گردشگر نیز از $37.08 (دلار) آغاز می شود.
  • تور جنگلی یک روزه کرابی (چشمه آب گرم، برکه زمردین و معبد غار ببر): در قالب این تور گردشگران با یک تیر سه نشان می زنند و می توانند از سه تا از جذاب ترین جاذبه های توریستی کرابی دیدن کرده و از تفریحات مورد نظر در این جاذبه ها نیز نهایت لذت را ببرند. توری که هزینه رزرو آن برای هر گردشگر از $49 (دلار) شروع می شود.

تور چشمه های آب گرم کلانگ تام تایلند

هتل های اطراف چشمه های آب گرم کلانگ تام

یکی از نکات مهم در رابطه با بازدید از چشمه های آب گرم کلانگ تام اطلاع از امکانات رفاهی از جمله هتل های نزدیک به این چشمه هاست. همین امر به گردشگرانی که مایل به ماندن و لذت بیشتر از این چشمه ها هستند یک نوع اطمینان خاطری می دهد. در اطراف این مجموعه نیز هتل های زیادی وجود دارد که از آن جمله می توان به هتل های زیر اشاره کرد:

  • هتل سیبوی بونگالوز (9.24 مایل)
  • تونپالم فارمستری (3.06 مایل)
  • اقامتگاه وانیلا ویله (3.40 مایل)
  • چشمه آبگرم و اقامتگاه چشمه آب گرم ناتا واری (9.64 مایل)
  • اقامتگاه وی پی (3.40 مایل)

رستوران های اطراف چشمه های آب گرم کلانگ تام تایلند

از سوی دیگر از جمله رستوران های نزدیک به این چشمه ها نیز می توان به رستوران های مدرن زیر اشاره کرد که با انواع غذاهای لذیذ محلی از مشتریانشان پذیرایی می کنند:

  • هیماپان (6.90 مایل)
  • دریفت وود کوجوم کرابی (8.72 مایل)
  • کافه دی وا (8.68 مایل)
  • رستوران لیتل بیت (9.04 مایل)
  • میانگپلاکونائوم (9.41 مایل)

شرایط بازدید از چشمه های آب گرم کلانگ تام تایلند

شرایط بازدید از چشمه های آب گرم کلانگ تام تایلند

همانگونه که در ابتدای بحث نیز گفته شد، چشمه های آب گرم کلانگ تام جاذبه ای توریستی در هوآی نام کائو تایلند محسوب می شود. گردشگران برای بازدید از این چشمه ها بایستی خودشان را به استان کرابی، منطقه کلونگ تام، هوآی نام کائو برسانند. این چشمه ها تقریبا همه روزه از ساعت 5 صبح تا 8 عصر به روی بازدیدکنندگان باز است. در ضمن قبل از بازدید از چشمه های آب گرم کلانگ تام تایلند بایستی در جریان باشید که هزینه بلیط ورودی این آب گرم برای هر گردشگر حدود THB100 (بات تایلند) می باشد.

برای مسافرتی راحت و بی دغدغه به هر کشوری از جهان از جمله کشور تایلند شما به عنوان یک توریست خارجی نیازمند دریافت ویزای توریستی هستید. ویزایی که معمولا از تایپ یا نوع ویزاهای کوتاه مدت تعریف شده و به متقاضیانی اعطاء می شود که شرایط و مدارک لازمه را از قبل تهیه کرده باشند. شما عزیزان از طریق درخواست مشاوره از کارشناسان و وکلای مجموعه سفیران سروش سعادت می توانید در جریان مدارک لازم جهت تقاضای ویزای توریستی از هر کشور خارجی قرار گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *