بلغارستان

مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان

مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان

مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان یک مرکز غواصی 5 ستاره است که با کادر کارآزموده و امکانات عالی در حال تبدیل شدن به یک برند جهانی می باشد. مطمئنا این مرکز از بهترین گزینه ها برای غواصی در آبهای دریای سیاه محسوب می شود. چرا که خود مرکز غواصی باراکودا در شهر وارنا واقع شده است. از جمله تورها و سفرهای غواصی برگزار شده توسط مرکز غواصی باراکودا می توان به اسکوبا دایوینگ، غواصی در کشتی شکسته، غواصی شبانه، غواصی قایقی و عکاسی زیر آب اشاره کرد. همچنین این مرکز یکسری دوره های آموزشی غواصی نیز برای اعطای گواهینامه معتبر برگزار می کند که در ادامه همین مطالب به آنها اشاره می شود. پس در صورت علاقه مندی تا پایان با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید.

درباره مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان

یکی از جاذبه های توریستی شهر وارنا بلغارستان، مرکز غواصی باراکودا Dive Club Baracuda محسوب می شود. این مرکز غواصی یک مرکز 5 ستاره و شناخته شده نه تنها در شهر وارنا بلکه در کل کشور بلغارستان است. در این مرکز غواصی گردشگران از تجربه غواصی منحصر بفرد خودشان در دریای سیاه و دیدن حیات دریایی زیبای اطراف وارنا نهایت لذت می برند. در حقیقت مرکز غواصی باراکودا تنها مرکز غواصی PADI FIVE STAR در کل کشور بلغارستان به شمار می رود و دلایل انتخاب این مرکز توسط گردشگران شامل وجود مربیان کارآزموده و مجرب، تسلط مربیان و کادر این مرکز غواصی به چندین زبان زنده دنیا، برگزاری دوره های آموزشی مختلف از مبتدی تا حرفه ای، رعایت اصول و استانداردهای غواصی و نیز تجهیزات و امکانات مناسب می باشد.

درباره مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان

تورهای غواصی تعطیلات در مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان

یکی از دلایل اصلی مراجعه گردشگران به مرکز باراکودا در بلغارستان شرکت در تورهای مهیج و پر استرس آن می باشد که معمولا نیز در اعماق آب های دریای سیاه انجام می شود. از جمله تورهای غواصی برگزار شده تحت نظر این مرکز می توان به برنامه های زیر اشاره کرد:

غواصی کشتی شکسته: این نوع تور غواصی مخصوص غواصان حرفه ای و با تجربه است. چرا که در قالب این برنامه غواصی، غواصان در قالب یک گروه کوچک بایستی تا عمق 24 متری زیر آب در فاصله 8 مایلی از جنوب شرقی بندر وارن بروند. از این گذشته سطح رویت پذیری در این آبها و نیز دمای آب پایین است و از همین رو نیز غواصان بایستی گواهینامه غواصی سطح پیشرفته در آب های آزاد داشته باشند. معمولا نیز در قالب این تور، سوژه غواصی زیر دریایی Sht-211 می باشد که در سال 2000 در خلیج وارنا کشف شده است.

غواصی قایقی: مطمئنا سفر غواصی به دریای سیاه بدون غواصی در جاذبه های محلی کامل نمی شود! جاذبه های محلی بخشی از بسته غواصی روزانه است و تعطیلات غواصیتان را کامل می کند. جاذبه محلی مورد نظر مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان در امتداد خط ساحلی از بیالا در جنوب تا کیپ کالیاکرا در شمال ادامه دارد. مکان هایی که دارای توپوگرافی و اکولوژی دریایی بس شگفت انگیزی هستند و غواصی در آن ها می تواند لذت سفر به وارنا را دو چندان کند.

غواصی قایقی

غواصی شبانه: در دنیای ماجراجویان هیجان و استرس حد و مرزی ندارد و یکی از گزینه های بسیار مهیج برای این دسته از افراد غواصی شبانه در آب های دریای سیاه می باشد. انگار که شما وارد یک سیاره جدید و ناشناخته ای می شوید و این معنایی جز یک سفر مهیج نخواهد داشت!

غواصی شبانه

عکاسی زیر آب: مخصوص کسانی است که مایلند عکس هنری در زیر آب داشته باشند.

دوره های آموزش غواصی مبتدیان در مرکز غواصی باراکودا

یکی از اهداف اصلی و مهم مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان آموزش غواصی برای افراد مبتدی است که تا به حال تجربه شنا نداشته اند. این دسته از افراد در قالب دوره های آموزشی زیر می توانند تجارب غواصی ارزشمندی به دست آورده و به غواصان قابلی بدل شوند:

  • غواصی اسکوبای اکتشافی: یک نوع غواصی در آب های آزاد و مقدمه ای سریع و آسان است در مورد آنچه که در دنیای زیر آب رخ می دهد. با اینکه این دوره یک دوره اعطای گواهی اسکوبا نیست اما در قالب همین دوره شما با همه گام های عملی جهت تبدیل شدن به یک غواص گواهینامه دار PADI آشنا خواهید شد. این دوره آموزشی به مدت 1 الی 2 روز به طول انجامیده و جلسات غواصی نیز در عمق تا 6 متر انجام می شود.
  • غواصی اسکوبای PADI: یکی دیگر از دوره های آموزشی مخصوص افراد مبتدی که به مدت 2 روز و در آب های آزاد انجام می گیرد.
  • غواصی آبهای آزاد PADI: این دوره نیز از دوره های آموزشی ویژه افراد مبتدی است که به مدت 4 روز و در آبهای آزاد برگزار می شود.
  • برنامه حباب ساز: این دوره مخصوص کودکان زیر 8 سال است تا با غواصی و دنیای زیر آب به صورت محسوسی آشنا شوند.

دوره های آموزش غواصی مبتدیان در مرکز غواصی باراکودا

دوره های آموزش غواصی حرفه ای در مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان

مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان یک مرکز غواصی 5 ستاره و از معروفترین مراکز غواصی نه تنها بلغارستان بلکه جهان نیز محسوب می شود. مرکزی که به برگزاری دوره های مختلف غواصی زیر نظر مربیان کار آزموده و معتبر مثل ترایان مارکوف، استفان مارکوف و اسوتلانا یانوشکینا می پردازد. از معروفترین دوره های غواصی این مرکز می توان به دوره های زیر اشاره نمود:

  • غواصی امداد و نجات: هزینه این دوره برای هر نفر در حدود €230 (یورو) می باشد.
  • غواصی با هوای غنی شده (NITROX): هزینه این دوره برای هر نفر در حدود €60 (یورو) می باشد.
  • تخصص غواصی در عمق: هزینه این دوره برای هر نفر در حدود €160 (یورو) می باشد.

دوره های آموزش غواصی حرفه ای در مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان

نحوه دسترسی به مرکز غواصی باراکودا در بلغارستان

کلا شهر وارنا از جمله بهترین و معروفترین شهرها برای گردشگران ماجراجویی است که فقط به فکر بالا بردن سطح آدرنالین خونشان هستند! یکی از مراکز معروف برای افزایش آدرنالین و هیجان در شهر وارنا نیز مرکز غواصی باراکودا می باشد. گردشگران برای دسترسی به این مرکز بایستی به آدرس 9000 Южна промишлена зона, Varna, Bulgaria عزیمت کنند. معمولا مرکز غواصی باراکودا به صورت روزانه به جز دوشنبه ها از ساعت 10 صبح تا ساعت 6 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است. به منظور مشاوره و کسب اطلاعات کافی درباره سفر به اروپا در سال 2024 با تیم مشاورین برترمان در مجموعه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *