ترکیه

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مطمئنا برای همه اعضای خانواده گشت و گذار در مرکز خرید پالادیوم استانبول می تواند یک تجربه جذاب و دلپذیری باشد. چرا که این مرکز خرید مجلل اما گران بوتیک هایی با برندهای مختلف ملی و بین المللی، کافه ها و رستوران ها و نیز یک مجموعه سینمای دو و سه بعدی 10 اسکرینی را ارائه می دهد. این مرکز خرید کلا شامل 5 طبقه متشکل از 190 فروشگاه، چندین رستوران و یک سینما به همراه یک پارکینگ خودرو است. مرکز خریدی که یکی از معروفترین مراکز خرید در بخش آناتولی استانبول همراه با گوی شیشه ای عظیمش و نیز برندهای معروفی که معرفی می کند، است. در ادامه همین مطالب با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید تا با یکی از دیگر از مراکز خرید معروف در شهر استانبول آشنا شوید.

درباره مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول Palladium Alişveriş Merkezi یک مرکز خرید جدیدالتاسیس در بخش آسیایی استانبول یعنی در محله آتاشهیر محسوب می شود. این مرکز خرید که از نوع خرید و سرگرمی به شمار می رود در تاریخ 25 سپتامبر سال 2008 میلادی افتتاح شده است. مرکز خرید شیک و بزرگی 5 طبقه ای با فضای قابل اجاره در حدود 40000 مترمربع و یک برج مسکونی 32 طبقه ای که دارای 190 فروشگاه بوتیک مختلف، چندین رستوران، یک سینمای بزرگ و یک پارکینگ به ظرفیت حدود 2500 خودرو است.

  • مستاجران ثابت: C&A, Zara, Banana Republic, Marks&Spencer, GAP, CarrefourSA Express
  • مستاجران دیگر: Michael Kors, Pierre Cardin, Network, Camper, Clarks, Samsonite, Burberry, Massimo Dutti, Que, Guess, Trussardi Jeans, Bershka, Bebe, Juicy Couture, Mango, Stradivarius, Jack Jones, Herry, Apple Lydia, Paşabahçe, Oysho, Sephora. Mac, Yves Rocher, Zen Diamond ,Armani Jeans, Adidas, Nike, Tommy Hilfiger, LC Waikiki, Paul& Shark, Scotch& Soda.
  • کافه ها و رستوران ها: Polonez Brasserie, Ve… Café, Kitchnette, Midpoint, Kahve Dünyası, Starbucks Coffee, Caribou Coffee.
  • منطقه سرگرمی: سینمایی با 10 سالن نمایش با اسکرین های نقره ای غول پیکر 3 بعدی مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا

درباره مرکز خرید پالادیوم استانبول

معروفترین برندهای مرکز خرید پالادیوم استانبول

یکی از مزایای مهم بازدید از مرکز خرید پالادیوم استانبول این است که شما در شوروم ها یا اتاق های نمایش طراح می توانید مد دلخواه خودتان را انتخاب بکنید. از جمله طراحان مد حاضر در این مرکز خرید نیز می توان به Guess، Michael Kors، Tommy Hilfiger، Zara و Pierre Cardin اشاره کرد و یا در اوت لت هایی از برندهایی مثل Adidas و Gap خرید کرد. ضمنا فروشگاه های مختلف در این مرکز خرید انواع اجناس لوکس مثل پوشاک، کیف، کفش، زینت آلات، جواهرات، وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لباس ورزشی، ساعت، مواد غذایی و غیره را عرضه می کنند.

معروفترین برندهای مرکز خرید پالادیوم استانبول

تفریحات مرکز خرید پالادیوم استانبول

مطمئنا وجود 190 فروشگاه برند در مرکز خرید پالادیوم نیاز عاشقان و طرفداران خرید را برطرف خواهد کرد. فروشگاه هایی که هر یک به عرضه یک برند معتبر و باکیفیت محلی یا بین المللی می پردازد. پس از گشت و گذار در بین این فروشگاه ها و انجام خرید، حالا در صورت تمایل می توانید به رستوران ها و یا کافه های مرکز خرید پالادیوم رفته و نوشیدنی یا غذای مورد علاقه اتان را رزرو کنید. جالب است بدانید که در مرکز خرید پالادیوم 24 رستوران، 4 کافه و یک سوپرمارکت وجود دارد. سپس برای تکمیل بازدیدتان از این مرکز خرید می توانید با خرید کمی تنقلات به سینمای این مرکز رفته و به تماشای به روزترین فیلم های دنیا بنشینید.

تفریحات مرکز خرید پالادیوم استانبول

شرایط بازدید از مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 22 شب به روی کلیه بازدیدکنندگان باز است و همگان می توانند به طور آزادانه ای از این مرکز خرید بازدید کنند. این مرکز خرید علاوه بر داشتن حدود 200 فروشگاه و بوتیک شیک و مجلل همچنین دارای کافه و رستوران های مختلف، یک سینمای بزرگ و نیز فضایی برای بازی کودکان است. از همین رو نیز به گردشگران توصیه می شود که همراه با خانواده از این مرکز خرید دیدن کنند.

شرایط بازدید از مرکز خرید پالادیوم استانبول

نحوه دسترسی به مرکز خرید پالادیوم استانبول

برای دسترسی و بازدید از مرکز خرید پالادیوم استانبول ابتداء بهتر است از آدرس این مرکز مطلع شویم. این مرکز خرید در شهر استانبول (بخش آسیایی)، منطقه آتاشهیر، محله بارباروس، خیابان هالک، شماره 8 D قرار دارد. با این حساب دسترسی به این مرکز خرید مخصوصا از طریق سامانه حمل و نقل عمومی شهر استانبول بسیار راحتتر است. برای این منظور می توان از مترو خط T1 تا ایستگاه سیرکه چی و مترو خط M2 تا ایستگاه ینی کاپی استفاده کرد و در ایستگاه های مذکور نیز سوار مترو ایستگاه MARMARY به Ayrilikcesmesi شد. از ایستگاه Ayrilikcesmesi نیز سوار مترو M4 شد و در ایستگاه Yenisahra پیاده شد. از این ایستگاه تا مرکز خرید پالادیوم نیز فقط چند دقیقه را پیاده می روید.

نحوه دسترسی به مرکز خرید پالادیوم استانبول

هتل ها و رستوران های اطراف مرکز خرید پالادیوم استانبول

از دیگر امتیازات بازدید از مرکز خرید پالادیوم استانبول دسترسی به امکانات مختلف رفاهی و اقامتی در نزدیکی این مرکز خرید است. مثلا از نزدیکترین هتل ها به این مرکز خرید می توان به هتل های زیر اشاره کرد:

  • هتل ماریوت استانبول (در فاصله 0.33 مایل)
  • سوئیت های فلورا (0.42 مایل)
  • رادیسون بلو هتل (0.90 مایل)
  • گراند هتل شرایتون استانبول آتاشهیر (0.51 مایل)
  • هتل دیدمن بوستانجی استانبول (1.71 مایل)

همچنین رستوران ها و کافه های زیادی نیز در نزدیکی مرکز خرید پالادیوم وجود دارد که از معروفترین آنها می توان به رستوران های زیر اشاره کرد:

  • سیس هاوس (0.01 مایل)
  • بیسترو 33 (0.01 مایل)
  • سوشیکو پالادیوم ای وی ام (0.02 مایل)
  • سوسا (0.03 مایل)
  • کاهوا دنیاسی (0.03 مایل)

همواره از طریق اخذ مشاوره و دریافت برترین خدمات مسافرتی از مجموعه سفیران سروش سعادت می توانید به بهترین نحوی سفرتان را برنامه ریزی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *