استرالیا

ساحل پالم در استرالیا

ساحل پالم در استرالیا

ساحل پالم در استرالیا یکی از بهترین سواحل این کشور جهت پیاده روی و لذت بردن از یک ساحل آرام و دنج می باشد. اما چرا دنج و خلوت؟ برای اینکه این ساحل شمالی ترین ساحل شهر سیدنی و در فاصله حدودا 41 کیلومتری از مرکز شهر سیدنی قرار دارد و مسلما از شلوغی و همهمه شهری در آن خبری نیست. از مهمترین جاذبه های این ساحل می توان به تماشای فانوس دریایی بارنجوی، پیاده روی بر روی ماسه های ساحلی، شنا و غواصی در آبهای کم عمق این ساحل، رفتینگ و نیز موجسواری مهیج اشاره نمود. شما عزیزان علاوه بر کسب اطلاعات درباره مکان ها و جاذبه های گردشگری استرالیا همچنین می توانید از طریق تماس با مجموعه سفیران سفر در جریان اطلاعات کاملی درباب بهترین جاذبه های گردشگری ایران و جهان نیز قرار گیرید.

درباره ساحل پالم در استرالیا چه می دانید؟

این ساحل با نام انگلیسی Palm beach در نیو ساوت والس کشور استرالیا قرار دارد و یکی از بهترین جاذبه های توریستی شناخته شده این کشور می باشد. این ساحل زیبا در زمره یکی از شمالی ترین سواحل سیدنی محسوب می شود و در واقع از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز در منطقه ای به نام پالم بیچ استرالیا یعنی در 41 کیلومتری از شمالشرقی سیدنی قرار دارد. به دلیل همین دوری مسافت از شهر سیدنی است که نیز این ساحل از نقاط دنج و خلوت برای استراحت گردشگران محسوب می شود.

این ساحل که مردمان محلی به آن پالمی Palmy هم می گویند در منتها الیه شبه جزیره دراز و طولانی قرار دارد و به خاطر شن های طلایی رنگ و نیز آب های تمیز و شفافش زبانزد خاص و عام می باشد. اما در سفر به این ساحل زیبا آنچه که شما نبایستی از یاد ببرید عبارتند از:

  • پیاده روی تا فانوس دریایی بارنجوی
  • کشف سواحل و پارک های زیبا از جمله پارک ملی کو رینگ گای چاز
  • خوردن غذا در رستوران های فوتوژنیک و بسیار زیبای سیدنی

درباره ساحل پالم در استرالیا

نحوه رسیدن به ساحل پالم استرالیا

همان طوری که در مطالب فوق هم گفته شد، ساحل پالم در حدود 45 کیلومتری شمال شهر سیدنی قرار داشته و گردشگران فقط با 1 ساعت رانندگی از مرکز شهر می توانند به این ساحل برسند. اما در صورتی که بخواهید با اتوبوس از سیدنی به ساحل پالم استرالیا بروید باید به این نکته توجه کنید که اتوبوس های ساحل پالم در Circular Quay و ایستگاه مرکزی از طریق کلیه سواحل شمالی سیدنی به ساحل پالم حرکت می کنند. از طریق هواپیما نیز گردشگران می توانند از حومه رز بی rose bay در عرض چند دقیقه به ساحل پالم برسند.

نحوه رسیدن به ساحل پالم استرالیا

جاذبه های ساحل پالم استرالیا چیست؟

ساحل پالم استرالیا دارای تعداد زیادی پارک، سواحل و زمین های ورزشی مختلف است. یکی از این جاذبه ها نیز پارک ملی کو رینگ گای چاز می باشد. مجموعه ورزشی کاریل بی اووالز در این ساحل نیز شامل امکاناتی برای بازی راگبی، ساکر و تنیس می باشد. همچنین این ساحل دارای باشگاه گلف، باشگاه قایق سواری و مدرسه موجسواری (سورف اسکول) و دو باشگاه تجات غریق موج می باشد. در این میان باشگاه موجسواری سامر بی ساحل پالم استرالیا که در سال 1921 پایه گذاری شده اکنون به مرکز تجمع گردشگران و علاقه مندان موجسواری از سراسر استرالیا و حتی جهان تبدیل شده است و یکی از بزرگترین باشگاه های موجسواری در نیو ساوت والس استرالیاست.

بزرگترین باشگاه های موجسواری در نیو ساوت والس استرالیا

اما علاوه بر فعالیت های فوق، همچنین ساحل پالم استرالیا از بهترین نقاط این کشور برای صخره نوردان یا راک کلیمبرها محسوب می شود. چرا که دو تخته سنگ عظیم از جنس سنگ ماسه در اطراف ساحل پالم وجود دارد که بهترین جا برای صخره نوردی از سطح مبتدی تا سطح حرفه ای آن محسوب می شود.

صخره نوردی در ساحل پالم استرالیا

روش های رایج ایرانیان برای مهاجرت به استرالیا

اصولا کشور استرالیا یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در دنیا محسوب می شود. چرا که اولا استرالیا دارای کمترین نرخ بیکاری و بالاترین درصد استخدام فارغ التحصیلان را داشته دوما این کشور دارای تنوع ویزایی بالایی بوده و از مهاجران صلاحیت دار و ماهر استقبال می کند. سوما استرالیا دارای یکی از برترین نظام های آموزشی در جهان است. در یک کلام سطح استاندارد زندگی در کشور استرالیا در دنیا بی همتاست. جهت ملموس شدن این واقعیت برای شما، ما در نمودار آماری زیر رتبه استرالیا از نظر شاخص کیفیت زندگی در سال 2021 را نمایش می دهیم:

رتبه استرالیا از نظر شاخص کیفیت زندگی

تیم کارشناسان خبره مجموعه سفیران سفر برای ارائه مشاوره به هموطنان ایرانی جهت دریافت ویزای توریستی استرالیا آمادگی کاملی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *