استرالیا

ساحل وایت هیون در استرالیا

ساحل وایت هیون در استرالیا

بهترین ساحل گردشگری جهان در سال 2021 از نظر سایت معتبر tripadvisor ساحل وایت هیون در استرالیا می باشد که بسیار زیباست. در واقع این ساحل یکی از زیباترین و دنج ترین جاها برای گردشگرانی است که مایل به استراحت و تفریح در سواحل این کشور هستند. این ساحل همان طوری که از نامش هم برمی آید در بین گردشگران بین المللی بیشتر به خاطر کنتراست منحصر بفرد شن های سفید و آب های نیلگون و شفافش شهرت دارد. این ساحل به طول تقریبی 7 کیلومتر در امتداد جزیره وایت ساندی استرالیا قرار دارد.

معمولا گردشگران برای بازدید از ساحل مذکور از قایق، کشتی و یا هواپیما خود را به جزیره وایت ساندی و از آنجا خود را به ساحل وایت هیون می رسانند. عزیزان توجه داشته باشند که از جمله فعالیت های تفریحی در این ساحل می توان به قایق سواری، والیبال ساحلی، موج سواری، شنا و غواصی و از جمله امکانات این ساحل می توان به تور باربیکیو و امکانات کمپینگ آن اشاره نمود. استرالیا گردی را با ما در مجموعه سفیران سفر تجربه کنید.

ساحل وایت هیون استرالیا؛ کنتراست شن سفید و ساحل آبی!

اگر برای یکبار هم که شده به ساحل وایت هیون در استرالیا قدم بگذارید مطمئنا شما هم تایید می کنید که زیباترین کنتراست بین شن های سفید و آبهای نیلگون را می توان در این ساحل یافت. ساحلی که فقط برای دیدن زیبایی های آن باید ساعت ها وقت گذاشت! جالب است بدانید که این ساحل در سال 1879 میلادی توسط کارکنان شرکت EP Bedwell کشف و نامگذاری شد. این ساحل زیبا که تصاویری از آن را در زیر مشاهده می کنید برای چندین سال متوالی به عنوان بهترین ساحل توریستی استرالیا و جهان نیز شناخته می شود:

بهترین ساحل توریستی استرالیا و جهان

مثلا این ساحل در رتبه بندی جوایز دولتی بیچ چلنج یا 2008 Beach Challenge State Awards به عنوان زیباترین ساحل استرالیا انتخاب شد. در جولای 2010 نیز ساحل مذکور در رنکینگ Eco Friendly Beach توسط CNN.com به عنوان برترین ساحل انتخاب شد. تا اینکه از نظر سایت معتبر tripadvisor ، ساحل وایت هیون بهترین ساحل گردشگری جهان در سال 2021 شناخته شد.

جاذبه های تفریحی ساحل وایت هیون در استرالیا

همه ساله گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان برای دیدن این ساحل بسیار تماشایی و لذت بردن از فعالیت های تفریحی مختلف در آن عازم کشور استرالیا می شوند. چرا که آنها علاوه بر بازدید از زیبایی های طبیعت آبی استرالیا در ساحل وایت هیون در استرالیا همچنین می توانند از انجام انواع فعالیت های تفریحی شاد و مفرح در این ساحل زیبا لذت ببرند. از جمله مهمترین فعالیت های تفریحی گردشگران در وایت هیون می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پیاده روی در ساحل
  • والیبال ساحلی
  • شنا
  • رفتینگ
  • غواصی
  • قایق سواری
  • موج سواری و غیره

جاذبه های تفریحی ساحل وایت هیون در استرالیا

تورهای گردشگری در ساحل وایت هیون در استرالیا

اما از تورهای راهنمای ساحل وایت هیون در استرالیا نیز بایستی به تورهای جذاب و پر از ماجراجویی زیر اشاره کنیم:

تور یک روزه غواصی عمق کم در ساحل وایت هیون با کاتاماران سرعت بالا: بازدیدکنندگان در قالب این تور علاوه بر بازدید از مناظر فوق العاده زیبا از ساحل وایت هیون همچنین می توانند در دو نقطه از جزایر وایت هیون به غواصی در آب های کم عمق نیز بپردازند.

تور یک روزه غواصی عمق کم در ساحل وایت هیون

تور رفتینگ اقیانوس: یکی از تورهای فوق العاده مهیج و پر از ماجراجویی در ساحل وایت هیون همین تور است. این تور معمولا 7 ساعته بوده و راهنمای تور به چند زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی و فرانسه نیز مسلط می باشد. این تور به شامل غواصی در آبهای کم عمق و پیاده روی در طبیعت منطقه می باشد. گردشگران نیز در خلال پیاده روی در طبیعت به صحبت های راهنمای تور درباره حیات گیاهی و جانوری این منطقه گوش کرده و از راهنمایی آنها برای غواصی بهره می برند. چای و کیک بعد از ظهر به همراه پیک آپ هتل این تور را به بهترین گزینه گردشگران تبدیل می کند.

تور رفتینگ اقیانوس در نزدیکی ساحل وایت هیون

تور پیاده روی نیم روزه ساحل وایت هیون: مسلمل پیاده روی بر روی شن های سفید ساحل وایت هیون نیز جذابیت خاص خود را دارد مخصوصا اگر این پیاده روی در قالب یک تور انجام شود و شما به جاهایی از ساحل زیبای وایت هیون بروید که قدم زنی در آنجا را اصلا در رویاهایتان هم ندیده اید.

تور پیاده روی نیم روزه ساحل وایت هیون

تور گردش در ساحل وایت هیون و جزیره هامیلتون: این تور 9 ساعته بوده و شامل اسنورکلینگ یا غواصی در آب های کم عمق، پیاده روی و رفتینگ می باشد. از جمله امکانات این تور نیز می توان به جزیره گردی با کاتاماران بزرگ، اتوبوس های شاتل جزیره و استخرهای تفریحی، پذیرایی صبح و بعد از ظهر، ناهار و فعالیت های تفریحی در ساحل اشاره نمود.

نحوه دسترسی به ساحل وایت هیون در استرالیا

ساحل وایت هیون در استرالیا درست در مرکز صخره مرجانی بزرگی به نام Great Barrier Reef قرار داشته و یکی از زیباترین و تمیزترین سواحل دنیاست. به طوری که در نظرسنجی he World’ in the Tripadvisor Travellers’ Choice Awards 2021 رتبه 1 بهترین ساحل جهان را کسب کرد. حالا برای سفر آسان به این ساحل بهترین مسیر دسترسی از طریق جزیره هامیلتون می باشد. در حقیقت مدت سفر دریایی از این جزیره تا ساحل وایت هیون کلا 30 دقیقه است. از نکات بسیار جال در سفر به ساحل وایت هیون در استرالیا اینکه این ساحل جزء تمیزترین سواحل کوئینزلند استرالیا محسوب شده و به همین دلیل سیگار کشیدن و آوردن حیوان خانگی به این ساحل ممنوع است!

نحوه دسترسی به ساحل وایت هیون در استرالیا

هزینه اخذ ویزای توریستی استرالیا چقدر است؟

برای سفر قانونی به استرالیا، متقاضیان نیازمند اخذ ویزای توریستی استرالیا (سابکلاس 600) می باشند. این ویزا توسط دولت استرالیا و از طریق سفارتخانه های این کشور برای متقاضیان صادر می شود و غالبا با اهداف گردشگری و سیر و سیاحت در استرالیا و یا دیدار خانواده، اقوام و دوستان صادر می شود. مدت زمان اعتبار ویزای مذکور تا 12 ماه بوده و طبق قانون متقاضیان برای اخذ آن بایستی با شرایط زیر آشنا باشند:

  • اولا فقط به قصد بازدید از استرالیا وارد این کشور شوند.
  • دوما بودجه مالی کافی برای اقامت در استرالیا را داشته باشند.
  • سوما در کشور استرالیا کار نکنند.
  • چهارما به هنگام درخواست این ویزا خارج از استرالیا باشند.

اما کل مدت زمان لازم برای اخذ ویزای توریستی استرالیا بین 21 تا 34 روز متغیر است و طبق اعلام وزارت کشور استرالیا، هزینه لازم برای درخواست این ویزای استرالیا در حدود AUD145 (دلار استرالیا) می باشد. فلذا از دیگر مدارک اخذ ویزای سابکلاس 600 می توان به موارد مهم ذیل اشاره نمود:

مدارک شرایط
فرم درخواست تکمیل و امضاء شده
پاسپورت معتبر
عکس رنگی و در ابعاد پاسپورتی
گواهی تمکن مالی ارائه صورت حساب بانکی برای دستکم 6 ماه با حداقل 1000$ در هر ماه
گواهی عدم سوء پیشینه
گواهی اسکان معتبر
بیمه سفر
بلیط رفت و برگست

هموطنان گرامی جهت اطلاع از شرایط سفر به استرالیا 2023 و اخذ اقامت راحت این کشور زیبا می توانند با مجموعه سفیران سفر در ارتباط بوده و سوالات خود در اینباره را با ما در میان بگذراند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *