تایلند

ساحل غار فرا نانگ تایلند

ساحل غار فرا نانگ تایلند

ساحل غار فرا نانگ تایلند یا همان خلیج غار فرانانگ یک ساحل زیبایی همراه با غارها و تشکیلات سنگ آهکی برای گردشگران است. ساحلی که جزء معروفترین و در عین حال شلوغ ترین سواحل کرابی محسوب می شود. چرا که گردشگرانی که به این ساحل سفر می کنند می توانند از مناظر طبیعی و بی بدیل این ساحل دیدن کرده و در ادامه به فعالیت هایی نظیر شنا، فوتبال و والیبال ساحلی، کایاک، قایق سواری، حمام آفتاب، صخره نوردی و غیره پرداخته و در پایان روز نیز به تماشای مناظر غروب آفتاب بپردازند.

در مجموع سواحل تایلند نقش پر رنگی در جذب حداکثری گردشگران به این کشور آسیایی دارد. سواحلی که بی تردید جزء بهترین سواحل دنیا محسوب می شود و گزینه خوبی برای گذران تعطیلات گردشگران محسوب می شود. از معروفترین و برترین این سواحل در تایلند نیز میتوان به سواحل کو ساموی، سواحل پاتایا، ساحل پا تونگ، ساحل رایلی، ساحل نای هارن، ساحل هاد رین و غیره اشاره کرد. برای آشنایی با لیست بهترین مقاصد توریستی آسیا و جهان با ما در مجموعه سفیران سفر همراه شود.

درباره ساحل غار فرا نانگ تایلند

ساحل غار فرا نانگ Phra Nang Cave یک ساحل ماسه ای زیبا است که بیشتر از همه نیز به خاطر غارهای دریایی و نیز تشکیلات آهکی اش معروف است. ساحلی که اگر شما هم از آن دیدن کنید تایید می کنید که بهترین ساحل در تایلند و یکی از بهترین سواحل در دنیاست. این ساحل زیبا و آرامش بخش در کرابی تایلند واقع شده است و با چشم اندازهای خیره کننده و نیز انواع فعالیت های تفریحی و مهیج از گردشگران به خوبی پذیرایی می کند. تصویر زیر نشانگر نمایی دیدنی از همین ساحل است:

شرایط بازدید از ساحل غار فرا نانگ

در بخش بالایی ساخل غار فرا نانگ تایلند، غاری معروف به نام غار فرا نانگ Phra Nang Cave وجود دارد که یک نوع غار سنگی خاص می باشد. جالب است بدانید که ماهیگیران محلی به این غار، غار پرنسس می گویند و معتقدند که این غار یک جاذبه مقدسی است. غار فرا نانگ یا همان غار پرنسس حقیقتا یک غار نمادین و یکی از جاذبه های بسیار معروف رایلی محسوب می شود. صخره های موجود در اطراف این غار همچنین از بهترین نقاط برای صخره نوردان حرفه ای محسوب می شود.

درباره ساحل غار فرا نانگ تایلند

تفریحات ساحل غار فرا نانگ تایلند

تمام جاذبه های ساحل غار فرا نانگ محدود به غارها و تشکیلات آهکی آن نمی شود بلکه این ساحل با ماسه های طلایی رنگ و آب زمردین رنگش از بهترین سواحل کشور تایلند برای استراحت و حمام آفتاب نیز قلمداد میشود. علاوه بر این در این ساحل زیبا گردشگران میتوانند از امکانات تفریحی متنوع و مفرحی مثل شنا، قایق سواری، کایاک، صخره نوردی، جت اسکی، والیبال یا فوتبال ساحلی، اسنورکلینگ، پیاده روی، منظره بینی، تماشای غروب آفتاب و غیره نیز لذت ببرند.

تفریحات ساحل غار فرا نانگ تایلند

شرایط بازدید از ساحل غار فرا نانگ

درباره شرایط بازدید از ساحل مذکور ابتداء از موقعیت مکانی این ساحل شروع می کنیم. این ساحل زیبا در استان کرابی، منطقه مویانگ کرابی قرار دارد و دسترسی به آن برای توریست های داخلی و خارجی نیز خیلی راحت است. در طول ایام هفته به صورت 24 ساعته از ساعت 12 صبح تا 12 شب به روی بازدیدکنندگان باز است. آنها می توانند بصورت رایگان از این ساحل زیبا و جاذبه های آن دیدن کنند. در نهایت مدت زمان توصیه شده برای بازدید از ساحل غار فرا نانگ بیش از 3 ساعت می باشد.

تورهایی برای بازدید از ساحل غار فرا نانگ تایلند

معرفی تورهایی برای بازدید از ساحل غار فرا نانگ تایلند

برای سفر و بازدید از ساحل غار فرا نانگ تایلند و تجربه انواع جاذبه های توریستی و تفریحی این ساحل، بهترین شیوه همراهی با تورهای مختلفی است که معمولا با قایق های توریستی انجام شده و هزینه رزرو آنها نیز معقول است. از جمله این تورها برای بازدید از سواحل کرابی مثل ساحل غار فرا نانگ می توان به تورهای زیر اشاره کرد:

  • تور غروب آفتاب رایلی و 4 جزیره همراه با غواصی شبانه: این تور برای کلیه گردشگرانی که قصد بازدید از ساحل غار فرا نانگ را دارند و مخصوصا برای آنهایی که عاشق غواصی هستند پیشنهاد می شود. توری که هزینه رزرو آن برای هر گردشگر خارجی از $86.33 (دلار) شروع می شود.
  • تور خصوصی به جزایر هونگ و 4 جزیره همراه با تماشای غروب آفتاب و اسنورکل: تور مذکور از نوع تورهای ماجراجویانه بوده و هزینه رزرو آن بسته به هر گروه از $306.35 (دلار) شروع می شود.
  • تور 4 جزیره بوسیله قایق دم بلند بزرگ از کرابی: این تور از نوع مسافرت های روزانه به جزایر 4گانه کرابی تایلند بوده و هزینه آن برای هر گردشگر خارجی نیز معمولا از $27.85 (دلار) شروع می شود.
  • تور رایلی+ 4 جزیره، تماشای غروب آفتاب و اسنورکلینگ شبانه گروه کوچک با قایق تندرو: این تور نیز به گردشگران خارجی توصیه می شود چرا که هم از نظر هزینه و هم از نظر سطح کیفی جز بهترین تورهای جزیره رایلی محسوب می شود. ضمنا هزینه رزرو این تور نیز از $77.98 (دلار) شروع می شود.

شما عزیزان از طریق مشاوره های تخصصی دریافتی از مجموعه سفیران سروش سعادت می توانید در جریان اخذ همین ویزا قرار گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *