پرتغال

ساحل بناگیل پرتغال

ساحل بناگیل پرتغال

پرایا دی بناگیل (Benagil Beach) یا همان ساحل بناگیل پرتغال یک ساحل بسیار زیبا و دوست داشتنی نزدیک لاگوآ می باشد. این ساحل بیشتر از هر چیز دیگری به خاطر غار جذاب و دیدنی اش به نام آلگار دی بناگیل معروف است. اما علاوه بر مشاهده غار بناگیل آنها می توانند همراه با تورهای راهنمای بناگیل سوار بر کشتی یا کایاک شده و از چشم اندازهای زیبا و جاذبه های دیدنی ساحل بناگیل نیز لذت ببرند. اگر شما هم جزء گردشگران ساحل دوست هستید و مایلید درباره جاذبه ها و امکانات تفریحی و رفاهی مختلف ساحل بناگیل بیشتر بدانید پس توصیه می شود تا انتها با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید.

کمی درباره ساحل بناگیل پرتغال

ساحل بناگیل Benagil Beach که خود پرتغالی ها به آن پرایا دی یناگیل می گویند ساحلی نسبتا کوچک که بین صخره های طلایی رنگ قرار دارد. صخره هایی که در جلوی باد از این ساحل محافظت می کنند. در اینجا ماسه ها کاملا نرم بوده و یک حس خوشایندی به گردشگران می دهد. زمانی که بخواهید وارد آب دریا شوید، شاید ابتداء آب سرد به نظر برسد ولی کم کم با آب های این ساحل خو می گیرید. فقط باید حواستان باشد که دریا در این ساحل کاملا سریعا از آب سطحی و کم عمق به آب های کاملا عمیق متمایل می شود!

درباره ساحل بناگیل

در فصل تابستان، این ساحل مملو از جمعیت گردشگران می شود و از آنجا که این ساحل هم خیلی بزرگ نیست به همین دلیل در این موقع از سال ساحل بناگیل کاملا شلوغ به نظر می رسد. نکته مهم دیگر اینکه از آنجایی هم که آفتاب به منطقه آلگریو مستقیم می تابد بنابراین کرایه چتر آفتاب برای استراحت کنار ساحل الزامی است.

درباره ساحل بناگیل پرتغال

دلیل شهرت ساحل بناگیل پرتغال چیست؟

مسلما هر ساحلی در جهان دارای ویژگی های منحصر بفردی است که همین ویژگی ها سبب خاص شدن و جذاب شدن آنها در بین گردشگرن می شود. این قاعده درباره ساحل بناگیل نیز صدق می کند. با وجود اینکه این ساحل محل مناسبی برای استراحت، تفریح و سرگرمی از همه نوع آن است. ولی آنچه که بیشتر از همه سبب شهرت و محبوبیت ساحل بناگیل شده غار جذاب و دیدنی اش به نام آلگار دی بناگیل معروف است. اغلب گردشگران نیز به عشق دیدن این غار به ساحل بناگیل پرتغال سفر می کنند. غاری که تصویری از آن را نیز در زیر مشاهده می کنید:

دلیل شهرت ساحل بناگیل پرتغال

جاذبه های تفریحی ساحل بناگیل پرتغال چیست؟

تقریبا همه چیز برای تفریح و سرگرمی گردشگران در ساحل بناگیل پرتغال برای گردشگران فراهم است. آنها می توانند در این ساحل پیاده روی کرده و از چشم اندازهای زیبای ساحلی بهره گیرند. مخصوصا که تماشای غروب آفتاب در ساحل بناگیل می تواند برای توریست های خارجی بسیار جذاب باشد. علاوه بر این خیلی از گردشگران به این ساحل می آیند تا علاوه بر استراحت و حمام آفتاب همچنین از طریق قایق سواری و کایاک خودشان را به داخل غار بناگیل برسانند. در ادامه در بخش معرفی تورهای راهنمای ساحل بناگیل نیز مشاهده خواهید کرد که بهترین راه برای گشت و گذار و لذت بردن از ساحل بناگیل پرتغال کایاک سواری است.

جاذبه های تفریحی ساحل بناگیل پرتغال

معرفی تورهای ساحل بناگیل پرتغال

برای لذت بردن از یک سفر ماجراجویانه و لذت بخش به ساحل بناگیل بهترین روش بهره گیری از تورهای راهنمایی است که امکانات مختلفی مثل راهنمای محلی مجرب، تور به زبان های مختلف، قایق سواری، کایاک سواری، غذا و نوشیدنی میان وعده و غیره در اختیار گردشگران خارجی قرار می دهند. بدین ترتیب از جمله معروفترین تورهای ساحل بناگیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تور غار بناگیل از پورتیمائو (هزینه تور از $32.30 دلار)
  • تور غار بناگیل از فارو (هزینه تور از $58.34 دلار)
  • تور قایق سواری ساحل مارینا و غارهای بناگیل از پورتیمائو (هزینه تور از $30.76 دلار)
  • کشتی سواری 2.5 ساعته به غارهای بناگیل از پورتمائو (هزینه تور از $30.76 دلار)
  • تماشای مناظر ساحلی و تور کامل غارهای بناگیل (هزینه تور از $25.46 دلار)

معرفی تورهای ساحل بناگیل پرتغال

شرایط دسترسی به ساحل بناگیل پرتغال

همان طوری که در ابتدای بحث نیز گفته شد، ساحل بناگیل در مننطقه آلگریو پرتغال قرار دارد. آسانترین روش جهت دسترسی به این ساحل نیز از طریق خودرو می باشد و در صورت نداشتن خودرو نیز می توان خودرویی را اجاره کنند. جالب است بدانید که ساحل بناگیل در فاصله 6.2 کیلومتری از شهر لاگوآ قرار داشته و از همین روگردشگران این فاصله را می توانند در عرض 10 تا 15 دقیقه طی کنند. ضمنا لازم است بدانید که گردشگران و جهانگردان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر می توانند از این ساحل و نیز جاذبه اصلی آن یعنی غار بناگیل دیدن کنند.

پرتغال نیز جزء کشورهای عضو شنگن اروپا محسوب می شود و به همین دلیل گردشگرانی که متقاضی سفر به این کشور هستند، نیازمند اخذ ویزای توریستی پرتغال یا همان ویزای شنگن این کشور هستند. ویزایی که توسط سفارت پرتغال و به مدت 180 روز برای متقاضیان صادر میشود و آنها نیز میتوانند از طریق این ویزا تا 90 روز یا همان 3 ماه در پرتغال به سیر و سفر و سیاحت بپردازند. اما درخواست ویزای توریستی پرتغال یا شنگن ویزای پرتغال (تایپ C) مستلزم ارائه یکسری مدارک و نیز طی مراحل قانونی دیگر است که شما عزیزان برای اطلاع از آنها می توانید با مشاورین برترمان در مجموعه سفیران سروش سعادت همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *