آلمان

دریاچه کینگ در آلمان

دریاچه کینگ در آلمان

دریاچه کینگ در آلمان یا به آلمانی کونیگسی جزء جاذبه های توریستی بسیار جذاب و دیدنی است که در سفر به این کشور نباید دیدن آن را از دست داد. این دریاچه جزء دریاچه های طبیعی کشور آلمان به حساب می آید و به لحاظ جغرافیایی نیز درست در ایالت باوریا آلمان نزدیک مرز اتریش قرار دارد. حداکثر طول و عرض این دریاچه حدود 7.7 و 1.7 کیلومتر و میانگین عمق دریاچه کینگ نیز در حدود 98.1 متر می باشد. به همین دلیل نیز این دریاچه به عنوان سومین دریاچه عمیق کشور آلمان شناخته می شود.

گردشگران حاضر در این دریاچه علاوه بر تماشای چشم انداز زیبا و محسور کننده کونیگسی و جنگل پیرامون آن همچنین می توانند در قالب انواع تورهای پیاده روی یا قایق سوای نیز از بودن در کنار این دریاچه لذت ببرند. همچنین آنها می توانند از طریق تور قایق سواری از دیگر جاذبه های گردشگری دریاچه کینگ از جمله شبه جزیره هیشائو، کلیسای بارتولوما و واتزمان و نیز شبه جزیره اوبرسی دیدن کنند. گروه کارشناسان مجموعه سفیران سفر همواره در تلاش برای پاسخ به سوالات، رفع ابهامات و نیز ارائه خدمات مشاوره جهت اخذ انواع ویزای مهاجرتی برای هموطنان عزیز می باشد.

موقعیت جغرافیایی دریاچه کینگ در آلمان

این دریاچه با عنوان آلمانی Konigsee در کوه های آلپ برشتسگادن در شهر شونائو ام کونیگسی درست در جنوب برشتسگادن و شهر اتریشی سالزبورگ قرار دارد. این دریاچه سومین دریاچه عمیق کشور آلمان نیز به حساب می آید. به لحاظ زمین شناسی نیز دریاچه کینگ در آلمان در یک ریفت ژوراسیک قرار گرفته و در طی عصر یخی پایانی توسط فرسایش یخچالی تشکیل شده است. این دریاچه زیبا حدود 7.7 کیلومتر در راستای شمال به جنوب کشیده شده و در عریض ترین نقطه اش نیز حدود 1.7 کیلومتر امتداد دارد.

مشخصات دریاچه کینگ در آلمان
محل/ موقعیت استان باوریا
منبع تامین آب کونیگسر آچه در سالزبورگ
ماکسیمم طول 7.7 کیلومتر
ماکسیمم عرض 1.7 کیلومتر
عمق متوسط 98.1 متر

به نظر می رسد که ترجمه تحت الفظی کونیگسی دریاچه پادشاه یا Kings Lake می باشد. اما با وجود اینکه کونیگ در زبان آلمانی به معنای پادشاه است اما از عصر لوئیس آلمانی تا ماکسیمیلیان اول هیچ پادشاه باوریایی نبوده که عنوان پادشاهی داشته باشد. بنابراین این نام به احتمال زیاد برگرفته از نام اول کونو از اشراف محلی است که در منابع تاریخی مختلفی به عنوان پادشاه قدیمی منطقه از آن یاد می کنند.

موقعیت جغرافیایی دریاچه کینگ در آلمان

جاذبه توریستی دریاچه کینگ در آلمان

عمده شهرت دریاچه کینگ در آلمان به واسطه چشم انداز تصویر گونه آن، دریاچه زیبا و اراضی پارکی و سرسبز ی است که برای گردشگران و جهانگردان بسیار جذاب و دوست داشتنی است. علاوه بر این، کوه های مرتفع و پرشیب اطراف این دریاچه نیز می تواند برای کوهنوردان یک محل ایده آلی جهت صعود به قله محسوب شود. یکی از جاذبه های جذاب این دریاچه وجود دیواره های سنگی پرشیب اطراف می باشد که باعث اکو شدن صوت می شود به طوری که شما صدا را تا 7 بار می توانید بشنوید. اما از دیگر جاذبه های توریستی این دریاچه می توان به شبه جزیره هیشائو، کلیسای بارتولوما و واتزمان و نیز شبه جزیره اوبرسی اشاره نمود که در تصاویر زیر نیز مشاهده می شود:

جاذبه توریستی دریاچه کینگ در آلمان

امکانات رفاهی در اطراف دریاچه کینگ در آلمان

گردشگران پس از بازدید از دریاچه کینگ در آلمان و برای رزرو هتل یا اقامتگاه گزینه های مختلفی در دست دارند. معمولا گزینه های موجود در شوانئو ام کونیگسی یا برشتسگادن به صورت مهمانسرا یا هتل ساده می باشد و به همین دلیل نباید در اینجا انتظار فول امکانات مثل شهرهای مدرن آلمانی را در سر داشت. معمولا امکانات این اقامتگاه ها محدود به پارکینگ، اینترنت رایگان و یا ناهار و شام می باشد. اما از نقاط قوت این اقامتگاه ها در کنار دریاچه کینگ نیز می توان به داشتن چشم انداز زیبای آنها اشاره کرد. از معروفترین آنها عبارتند از:

  • هتل کپلک
  • مهمانپذیر گریگوری
  • استولز هتل آلپاین
  • اسپورت هتل شونائو

رستوران های این منطقه نیز در شهر برشتسگادن بوده و با خود دریاچه حدود 1.5 تا 2 مایل فاصله دارند. از رستوران های معروف برشتسگادن نیز می توان به رستوران های ایشوستوربرل، گاسهوف بودنر، برونک و غیره اشاره کرد.

امکانات رفاهی در اطراف دریاچه کینگ در آلمان

ملزومات سفر به آلمان در سال 2023

یکی از سوالات مکرر درباب سیر و سفر به آلمان یا هر کشور اروپایی دیگر در خصوص ملزومات انجام یک سفر توریستی می باشد. گردشگران برای انجام سفر به آلمان علاوه بر داشتن پاسپورت، کارت اعتباری بین المللی مثل مستر کارت یا ویزا کارت، سیم کارت بین المللی، بیمه سفر همچنین نیازمند اخذ ویزای سفر برای خود نیز هستند. غالبا ویزاهای صادره برای گردشگرانی که عزم سفر به آلمان دارند از نوع ویزای شنگن می باشد. پس شما برای درخواست این ویزا از سفارت آلمان نیازمند ارائه مدارک زیر می باشید:

مدارک شرایط لازم
پاسپورت ملی معتبر با اعتبار حداقل 3 به اضافه یک صفحه خالی
فرم درخواست تکمیل شده به زبان آلمانی یا به زبان انگلیسی
گواهی تعهدی دال بر صحت اطلاعات تحویل داده شده
عکسهای پاسپورتی جدید و تمام رخ
حساب بانکی دریافتی در طی 3 ماه اخیر
بیمه مسافر با پوشش بیمه در حدود 30000€ (یورو)
گواهی رزرو هتل و نیز رزرو پرواز رفت و برگشت
گواهی عدم سوء سابقه کیفری
هزینه ویزای شنگن 80€ (یورو)

هموطنان گرامی برای اطمینان از صلاحیت عمومی و اختصاصی خود جهت دریافت این ویزا توصیه می شود که از راهنمائی های مشاورین برتر ما در مجموعه سفیران سفر استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *