اسپانیا

بازار پلازا ردونا در اسپانیا

بازار پلازا ردونا در اسپانیا

بازار پلازا ردونا در اسپانیا در میدان پلازا ردونا یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی و از بزرگترین مراکز خرید در شهر والنسیا محسوب می شود. این بازار نیز همانند هر بازار مواد غذایی در اروپا دارای مشخصه محلی منحصر بفردی است. علاوه بر خرید استاندارد، بازار پلازا ردونا به بازدید کننده اجازه می دهد تا مزه و بوی انواع غذاهای محلی را هم تست کنند. در این بازار می توان انواع مواد غذایی از گوشت، پنیر، برنج، میوه و سبزیجات و غیره را با قیمت مناسب خریداری کرد.

علاوه بر این، بازار پلازا ردونا بازار بزرگی است که شامل بیش از 1000 دکه در یک سازه مدرن می باشد. این بازار همچنین دارای یک طرح معماری خاص مرکب از سنگ، فلز و شیشه می باشد. این بازار در 4 طبقه طوری طراحی شده که عنصر زیبایی معماری را با طعم خوش مواد غذایی تر و تازه ترکیب کند و بدین وسیله جذب کننده هر سلیقه ای حتی افراد مشکل پسند باشد. عزیزان همچنین می توانند از طریق تماس با مجموعه سفیران سفر در جریان شرایط سفر به اسپانیا قرار گیرند.

پلازا ردونا از جاذبه های شهر والنسیا در اسپانیا

میدان پلازا ردونا یا به اسپانیایی La Placa Redona میدانی واقع در بخش ال مرکات محله سیوتات ولا شهر والنسیا اسپانیاست. این میدان درست در مرکز مثلث تشکیل شده توسط سه پلازای نزدیک قرار دارد. این سه پلازا شامل مارکت پلازا، کوئین پلازا و پلازای تالار شهر می باشد. همان طوری که در تصویر بالا هم مشاهده می شود، این میدان دارای شکل دایره ای با یک ورودی از هر جهت اصلی می باشد. در واقع ابعاد محدود میدان باعث شده تردد وسایل نقلیه موتوری در این میدان غیرممکن شود.

تاریخچه ساخت بازار پلازا ردونا در اسپانیا

تاریخچه ساخت بازار پلازا ردونا در اسپانیا

همان طوری که گفته شد، بازار پلازا ردونا در اسپانیا در میدانی مدور به نام پلازا ردونا قرار دارد و دلیل این نامگذاری نیز به خاطر شکل گرد این میدان می باشد. ساخت این میدان توسط معمار سالوادور اسکریگ و در سال 1837 میلادی شروع شد و کار ساخت آن در سال 1846 به اتمام رسید. از همان تاریخ 8 درخت به شکل یک دایره در میدان مذکور کاشته شد و در سال 1850 نیز فواره ای با 8 شیر در وسط میدان پلازا ردونا نصب شد که تصویری از آن را در زیر مشاهده می کنید:

فواره ای با 8 شیر در وسط میدان پلازا ردونا

تاریخچه ساخت بازار پلازا ردونا در اسپانیا به سال 1846 میلادی برمی گردد. در این بازار تقریبا همه نوع جنس و کالایی از مواد غذایی گرفته تا لوازم خرازی را می توان مشاهده کرد. بازار پلازار ردونا بنایی 4 طبقه شامل 35 پلوت می باشد که تنها سی تا از آنها رو به میدان است. طبقه همکف این بازار به مغازه ها اختصاص دارد. اما طبقات اول و دوم مخصوص اجاره خانه و طبقات دیگر مربوط به فروش لوازم خانگی است.

اطلاعات کلی در مورد بازدید از بازار پلازا ردونا در اسپانیا

این بازار خدماتش را از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 8 عصر به مشتریان ارائه می کند. این بازار همچنین در روزهای یکشنبه و ایام تعطیل از ساعت 8 تا ساعت 2 به روی عموم باز است. اما برای دسترسی به این بازار می توان از روش های حمل و نقلی مختلفی بهره گرفت که عبارتند از:

  • مترو: ایستگاه های رینا، مارکز د دوسایگوس، پائو پی د لا اجونتامنت، مرکات سنترال، لیوتیا، اجونتامنت، کوتاندا، سنت ویسنت مارتیر
  • اتوبوس: خطوط 150، 62 و 183

اطلاعات کلی در مورد بازدید از بازار پلازا ردونا در اسپانیا

تورهای راهنمای بازار پلازا ردونا در اسپانیا

همان طوری که گفته شد، اغلب شهرهای اسپانیایی از جمله شهر والنسیا از جاذبه های توریستی و تفریحی متعددی برخوردارند. بنابراین شاید بهترین گزینه برای بازدید از بازار پلازا ردونا این باشد که شما این بازار را در قالب تورهای راهنمای شهر والنسیا از جمله تورهای زیر بازدید کنید:

بهترین تور شخصی والنسیا: جاذبه های دیدنی والنسیا، تور راهنمای شهر والنسیا، تور شخصی پیاده روی در والنسیا، تور 4 ساعتی والنسیا همراه با حمل و نقل

بهترین تور شخصی والنسیا

تور یک روزه والنسیا از بنیدورم، تور خصوصی نیم روزه والنسیا، گام به گام والنسیا و تور پیاده روی در والنسیا

تور یک روزه والنسیا از بنیدورم

شرایط و شیوه های رایج اقامت اسپانیا چیست؟

اسپانیا از جمله کشورهای مهم و تاثیرگذار در اتحادیه اروپایی (EU) است که در سال های اخیر توانسته است توجه مهاجران زیادی را به خود جلب کند. مخصوصا دو دسته از مهاجران یعنی دانشجویان و سرمایه گذاران خارجی بیشترین رغبت را برای مهاجرت به اسپانیا دارند. دانشجویان خارجی به دلیل شرایط آسان پذیرش دانشگاه های اسپانیایی، کیفیت آموزشی برتر، دانشگاه های معتبر، هزینه مقرون به صرفه و نیز اخذ بورسیه یا گرانت تحصیلی به اسپانیا رغبت دارند. اما سرمایه گذاران نیز به سبب اخذ ویزای طلایی از طریق خرید ملک و نیز بهره مندی از امتیازات اقامت اسپانیا به این کشور متمرکز هستند.

تحت این شرایط، دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل در کالج ها و دانشگاه های اسپانیایی به ویزای تحصیلی این کشور (ویزای تایپ D) و سرمایه گذاران جهت اخذ اقامت در اسپانیا به ویزای طلایی این کشور نیاز دارند. دانشجویان و سرمایه گذاران عزیز برای اطلاع از جزئیات شرایط و مدارک لازم جهت شروع پروسه مهاجرتشان به اسپانیا و یا هر کشور عضو اتحادیه اروپایی (EU) میتوانند به مشاوره های دریافتی از وکلای مجرب مجموعه سفیران سفر تکیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *