پرتغال

اسکله ریبیرا در پرتغال

اسکله ریبیرا در پرتغال

ما در این مطالب به معرفی اسکله ریبیرا در پرتغال می پردازیم تا شما را با یکی از زیباترین نقاط ساحلی این کشور آشنا کنیم. این اسکله در ساحل رودخانه دورو قرار داشته و یکی از مهمترین مناطقی است که در هنگام سفر به شهر پورتو می توان از آن دیدن کرد. به واقع این اسکله در یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین محلات شهر پورتو پرتغال واقع شده است. اسکله ای پر از قایق ها و کشتی های پهلو گرفته با بناهای نئوکلاسیکی و رنگارنگ و نیز انواع بارها و رستوران ها و نیز باشگاه های شبانه که همانند آهن ربایی به جذب گردشگران و جهانگردان می پردازد. ما را در سایت سفیران سفر همراهی کنید تا با این منطقه زیبا از شهر پورتو بیشتر آشنا شوید.

درباره اسکله ریبیرا از زیباترین نقاط شهر پورتو!

ریبیرا Ribeira یکی از معروفترین محلات شهر پورتو محسوب می شود. در واقع ریبیرا یکی از بخش های زیبا و جذاب شهری درست در بافت تاریخی پورتو به حساب می آید. منطقه ای که دقیقا در ساحل رودخانه ای به نام رودخانه دورو قرار دارد. این منطقه از کشور پرتغال بیشتر از همه نیز به خاطر بناهای رنگارنگش معروف است که در طول روز تصویر آنها بر روی آب رودخنه دورو منعکس می شود. نمایی تماشایی از اسکله ریبیرا با نماهای رنگی اش را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

نمایی تماشایی از اسکله ریبیرا

بازدید از اسکله ریبیرا در شب هنگام

کلا این بخش از شهر پورتو در هنگام شب جذابیت و زیبایی خاصی دارد و مکان خاص و ایده آلی است که گردشگران تایم شب خودشان را در اینجا سپری کنند. چرا که اسکله ریبیرا پرتغال علاوه بر داشتن چشم اندازهای جذاب و زیبا همچنین پر از رستوران های سنتی با تراس های دوست داشتنی است. که گردشگران خارجی می توانند ضمن دیدن ویوهای جذاب از پل لوئیس اول و یا ویلا نووآ دا گایا همچنین از طعم غذاهای لذیذ پرتغالی نیز نهایت لذت را ببرند.

بازدید از اسکله ریبیرا در شب هنگام

جاذبه های تفریحی گردشگران در اسکله ریبیرا پرتغال

گردشگرانی که از اسکله ریبیرا پرتغال دیدن می کنند می توانند در کنار ساحل پیاده روی کرده و حتی از مناظر و چشم اندازهای زیبای این اسکله و مناطق پیرامونی آن لذت ببرند. علاوه بر این انها می توانند برای تفریح و هیجان بیشتر قایق یا کایاک کرایه کرده و در سواحل نزدیک اسکله ریبیرا به گشت زنی پرداخته و سفر خود به این منطقه را مهیج تر کنند. بنابراین گردشگرانی که از اسکله ریبیرا پرتغال دیدن می کنند هم فرصت استراحت و هم فرصت تفریح برای آنها کاملا فر اهم است. از این گذشته رستوران ها و بارهای زیادی نیز در اسکله ریبیرا وجود دارد که امکان آن را برای گردشگران فراهم ممی کند تا طعم انواع غذاهای محلی پرتغالی را بچشند.

جاذبه های تفریحی گردشگران در اسکله ریبیرا پرتغال

نزدیکترین جاذبه های توریستی به اسکله ریبیرا در پرتغال

پس از پایان بازدید و لذت بردن از سفر به اسکله ریبیرا، اکنون گردشگران می توانند از جاذبه های نزدیک به این اسکله در شهر پورتو دیدن کنند. جاذبه هایی که لیست نزدیکترین آنها به ریبیرا عبارتند از:

  • کاسا موزئو گوئرا جونکویرو در شهر پورتو: در فاصله 175 متری
  • ایگرجا دوس گریلوس: 226 متری
  • کلیسای جامع پورتو: 253 متری
  • کاسا دو اینفانته در پورتو: 263 متری
  • ویلا نووآ دی گایا: 282 متری

نحوه دسترسی به اسکله ریبیرا در پرتغال

اسکله ریبیرا یکی از جاذبه های توریستی و پر بازدید کشور پرتغال محسوب می شود. این اسکله یکی از زیباترین و جذاب ترین بخش های شهر پورتو پرتغال محسوب می شود. بنابراین فاصله شهر لیسبون (پایتخت پرتغال) تا شهر پورتو در حدود 313 کیلومتر می باشد. برای این منظور نیز گردشگران از طریق خودرو شخصی می توانند از جاده A1 استفاده کنند و این مسیر تا اسکله رییرا را در عرض 3 ساعت طی کنند. نکته آخر اینکه امکان بازدید از اسکله ریبیرا پرتغال به صورت 24 ساعته برای گردشگران امکان پذیر است.

نحوه دسترسی به اسکله ریبیرا در پرتغال

هزینه سفر به پرتغال 2024 چقدر است؟

یکی از سوالات مهم در رابطه با سفر به کشور پرتغال اطلاع از هزینه این سفر توریستی می باشد. هزینه ای که در کشور پرتغال به هزینه های مختلف مثل هزینه اقامت، هزینه غذا، هزینه حمل و نقل و هزینه بازدید از جاذبه های دیدنی دسته بندی می شود. این هزینه مسافرتی نیز بسته به بودجه مالی هر گردشگر متغیر است. از همین رو نیز هزینه سفر به پرتغال به سه دسته هزینه پایین، هزینه متوسط و هزینه بالا یا لاکچری دسته بندی می شود. همان طوری که در جدول زیر نیز مشاهده می شود، متوسط هزینه روزانه در یک سفر ارزان حدود €45 (یورو)، در یک سفر متوسط €125 (یورو) و در یک سفر لاکچری نیز حدود €235 (یورو) می باشد:

متوسط هزینه روزانه جاذبه ها حمل و نقل غذا اقامت شرح
45 10 10 10 15 سفر ارزان
125 15 15 30 65 سفر متوسط
235 35 25 75 100 سفر لاکچری

بنابراین هزینه های سفر به پرتغال و یا هر مقصد دیگری کاملا به سلایق و عادات خود گردشگران بستگی دارد. از همین رو نیز گفته می شود که مدیریت هزینه های سفر به پرتغال توسط خود گردشگران انجام می شود. ما در مجموعه سفیران سروش سعادت آمادگی داریم تا در خصوص سفر به کشور پرتغال مشاوره های رایگانی در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *