تایلند

آبشار پا تاد تایلند

آبشار پا تاد تایلند

آبشار پا تاد تایلند از رشته کوه کالا سرچشمه می گیرد که درست در مرکز پارک ملی سریناگاریندرا در فاصله 140 کیلومتری از کانچانابوری واقع شده است. آبشاری که آب های آن خروشان نیست و از همین رو نیز مناسب استراحت و نیز شناست. در ضمن پیاده روی و منظره بینی از دیگر فعالیت های گردشگری در آبشار پا تاد است. نکته مهم اینکه در هر فصلی می توان از این آبشار دیدن کرد به استثنای ماه های مارس تا آوریل که در این زمان سطح آب بالاست. شما عزیزان با طرح سوالات خود از کارشناسان سایت سفیران سفر می توانید به اطلاعات توریستی و مشاوره های مسافرتی به روز و کاربردی دست یابید.

درباره آبشار پا تاد تایلند

یکی از جاذبه های طبیعی و جذابی که می توان در استان کانچانابوری بدان اشاره کرد، آبشار پا تاد Pha Tat Waterfall است. آبشاری با شیب ملایم و آب های تمیز و آرام که از رشته کوه کالا سرچشمه می گیرد. اطراف این آبشار پر از درختان و بوته زار بوده و از انواع حیات وحش آن نیز می توان به ماهی های ریز و نیز حشرات اشاره کرد. آبشاری که از 3 طبقه تشکیل شده و بیشتر هم به خاطر آب و هوای ملایم و نیز آب ذلالی که دارد معروف است. اگر به دنبال موقعیت مکانی این آبشار هستید، پس بایستی بدانید که این آبشار جذاب و تماشایی در قلب پارک ملی سریناگاریندرا قرار دارد.

درباره آبشار پا تاد تایلند

معرفی جاذبه های آبشار پا تاد تایلند

کلا گردشگران به دو دلیل آبشار پا تاد تایلند را برای گذران تعطیلات خودشان انتخاب می کنند. دلیل اول آب و هوای ملایم و معتدلی است که در اطراف این آبشار حاکم است. دلیل دوم طبیعت زیبا و چشم نوازی است که در این آبشار و نواحی اطراف آن می توان مشاهده کرد. از این گذشته آب این آبشار اصلا خروشان نیست و گردشگران برای لذت بردن کامل از سفرشان به این آبشار می توانند در آن شنا کنند. ضمن اینکه پیاده روی گروهی یا همراه با تور راهنما نیز از دیگر جذابیت های تفریحی آبشار پا تاد است که نشاط و شادابی مضاعفی را به گردشگران هدیه می کند.

جاذبه های آبشار پا تاد تایلند

پس شنا و پیاده روی در آبشار پا تاد تایلند از معروفترین جاذبه های تفریحی است که گردشگران می توانند خودشان را با آنها مشغول کنند. منتها باید توجه کرد که به دلیل سنگلاخی بودن آبشار پا تاد تایلند حتما و حتما باید از یک کفش مناسبی استفاده کرد.

معرفی جاذبه های آبشار پا تاد تایلند

مسیر پیاده روی آبشار پا تاد تایلند

یکی از بهترین تفریحات در هنگام بازدید از آبشار پا تاد تایلند، پیاده روی است. مسیر پیاده روی رفت و برگشت این آبشار کلا 5 کیلومتر است. مسیری که به تونگ پا پوم کانچانابوری نزدیک است و معمولا یک مسیر پیاده روی آسانی نیز به حساب می آید. در کل مدت زمان طی این مسیر نیز در حدود 1 ساعت و نیم است. مسیری که مناسب پیاده روی و دیدن پرندگان است. معمولا فصل گرم این منطقه ماه های آوریل تا می و فصل بارانی نیز از جوئن تا سپتامبر است. اما بهترین زمان برای پیاده روی در این مسیر ماه های آگوست تا فوریه هر سال است.

مسیر پیاده روی آبشار پا تاد تایلند

هتل های اطراف آبشار پا تاد تایلند

اگر چنانچه مایل به اقامت شبانه در کنار آبشار پا تاد تایلند هستید، پس بد نیست بدانید که هتل های متعددی در کنار این آبشار زیبا وجود دارد که امکان رزرو آنها برایتان فراهم است. از جمله نزدیکترین هتل ها و مهمانسراها به این آبشار زیبا از قرار زیر است:

  • واتانا هوم: فاصله از آبشار پا تاد تایلند در حدود 4.1 مایل
  • اقامتگاه و چشمه آبگرم ناکاکیری: فاصله 4.8 مایل
  • اقامتگاه مک کیری ریورکاوی: فاصله 6.1 مایل
  • گلدن اسورد: فاصله 6.7 مایل
  • اقامتگاه کیری لوفت: فاصله 10.6 مایل
  • بان چای دان: فاصله 11.5 مایل

نحوه دسترسی به آبشار پا تاد تایلند

نحوه دسترسی به آبشار پا تاد تایلند

در ابتداء از موقعیت مکانی آبشار پا تاد شروع می کنیم. این آبشار در استان کانچانابوری، بخش تونگ پا پوم، هین دات تایلند واقع شده است. مدت زمان توصیه شده به منظور بازدید از این جاذبه توریستی بین 2 تا 3 ساعت است. ضمنا از آنجایی که آبشار مذکور در پارک ملی سریناگاریندرا قرار دارد بنابراین، بازدید از این جاذبه توریستی همراه با پرداخت هزینه ورودی به شرح زیر است:

  • هر بزرگسال: THB200 (بات تایلند)
  • هر کودک: THB100 (بات تایلند)

برای اینکه درباره تایلند و یا هر مقصد مسافرتی بیشتر بدانید، توصیه می شود حتما از اخبار و اطلاعات دسته اول ارایه شده توسط مجموعه سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *